Hej alle, Vi driver en række sites med sund indtjening og har indtil videre ikke gjort det store i SEO. Nu vil vi gerne igang og jeg arbejder med en række muligheder, men har brug for lidt informationer før vi kan træffe den rigtige beslutning. 1) Køb ydelsen hos et eksternt selskab Er der nogen der ved hvad det koster det på det danske marked? Det afhænger selvføgelig af løsningen, men et ca. niveau. Hvilke selskaber er gode i Danmark? 2) Ansætte en person til at gøre det- evt. deltid Hvad skal en relativ erfaren person have i løn om måneden? 3) Lave et partnerskab med mindre selskab, der gerne vil udvikle sig/finde person der gerne vil starte op som selstændig Ideen her er at lægge opgaverne fra vores sites ind i dette selskab, lave delt ejerskab og se hvad det kan drives til. Hvis der er nogen der er interesseret, så kontakt mig endelig. Jeg ser frem til at høre fra Jer. MVH, Peter
|
Jeg tror du får svært ved bare at finde én pris. SEO omfatter mange ting, og kan være utrolig tidskrævende. Har du flere større sites, så kan en SEO mand nemt beskæftige sig fuldtids med alverdens ting.
Hvilken branche er det indenfor?
Jimmy