Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beef Jerky

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvor man kan købe Beef Jerky i Danmark?

Har indtil videre kun set det i 7-eleven og her skal du betale ikke mindre end 20 kr. for en lille snack pose af sølle 25 gram. Det må kunne gøres bedre?

Til jer der endnu ikke er stødt på denne amerikansk inspireret snack. Så er der tale om tørret kød i små stykker, med en meget højt protein indhold og med meget lidt fedt. 3% hos dem man kan købe hos 7-eleven.

Markedet for dette produkt er selvfølgelig utrolig lille i danmark. Men det kan jo være der findes andre steder i 7-eleven? Måske det kunne betale sig at importere noget hjem fra USA selv.

Mvh. Martin 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Hej Martin

Det kan du købe hos www.foodfromhome.dk 

Grunden til at jeg ved det er at min mand er fra England og han kunne nok ikke leve i DK (ifølge ham selv) uden baked beans m.m. Geeked

Men jeg tror der er en større afsætning i de produkter end man lige tror, men på den anden side har foodfromhome har sat sig godt på danske marked

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:58

Hej Christina. Tak for linket. Det er desværre nogenlunde samme pris som i 7-eleven. Så der er faktisk ikke noget at spare hvis man også skal betale forsendelse. Men man kan da håbe de kommer med nogle tilbud på lidt større mængder. 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 11:53

Tak for svaret og linket peter. Det skal da prøves :)

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:07

Kommer jævnligt til U.S.A. og er vild med Beef Jerky.. helt overset lækker snack, som et godt alternativ til chips osv.. prisen (selv i u.s.a.) er meget høj, så måske du skulle satse på egen produktion.. gør du det godt, har du din første kunde her.. Stick out tongue

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:08

Endnu en Beef Jerky fan her Big Smile

Jeg er helt sikkert også kunde hvis et hjemmelavet produkt er tilfredsstillende. Jeg stiller gerne op til prøvesmagning eller som smagsdommer Wink

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:13

Købte i affekt fordi jeg havde hørt om det, og gav resten af pakken til en hund uden for 7eleven Big Smile..

Jeg tror mest på rådet om at producere i stedet for at importere, men det kræver et noget andet sats. Måske der er nogle produktionsvirksomheder herhjemme, hvor jerkies kan skabes fra en biproduktion af et andet kødprodukt.
(Svarende til træbriketter fra savsmuld, eller bagerens romkugler om man vil)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 21:14

Ja det er jo en smagssag hvorvidt man er til beef jerky eller ej.

Men er da glad for at høre at jeg allerede har et par potentielle kunder, hvis jeg starter egen produktion :D Kan jo ikke være rigtig vi skal betale 20 kr. pr. 25 g. Det bliver sgu hurtig dyrt hvis man skal have et par poser til aften filmen. (ser stortset film hver aften med en kammerat og her er beef jerky som regel altid på bordet)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:19

Det kunne være så stort hvis en dansk virksomhed begyndte at producere noget lignende. Så stiller jeg mig i hvert fald op i køen af kunder :-)

Det er bare at gå i gang! :-P

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)