Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk05 - Thorborg

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog fra Jylland torsdag og kom hjem igen sent fradag aften fra Iværk05, så jeg oplevede desværre ikke Martins foredrag. Men det må jeg jo have tilgode. Lyder til at have været utrolig interessant.

Synes det var en god messe, hvor man kunne se og høre hvad der rørte sig rundt omkring, og nogle inspirerende foredragsholdere/workshops.
Jeg benyttede selv muligheden for at tale med nogle af de erfarne folk, og få nogle staldtips. Så turen fra Jylland til Sjælland og tilbage igen var givet godt ud.
 
Mit personlige indtryk var at der var mange, som var behjælpelig hvis man gik med ideen om at skulle starte. Både rådgivning ang. det forretningsmæssige. Jeg er dog selv startet for nogle år siden, men ser mig selv som en iværksætter, der brænder for det jeg laver.
 
Sidst men ikke mindst fik jeg netværket, og snakket med flere potentielle samarbejdspartnere, og fik sat ansigt på folk, jeg tidligere har arbejdet sammen med via nettet. Altid rart at få hilst på folk
 
En tur med DSB er jo altid spændende med forsinkelse mm. Men heldigvis har de strøm i togene til den bærbare, så der kunne arbejdes i toget og sælges nogle timer. Hvis jeg derimod havde taget bilen, havde turen taget ca. en time mindre, men så ville jeg ikke have haft muligheden for at arbejde under turen, med dertilhørende spiltid.
 
Nu mangler man bare trådløst Internet i togene... det var skræmmende så mange åbne trådløse net, man fandt på sin vej med toget. Så kan kun anbefale jer alle at beskytte disse, hvis i har et net.
 
Nu må vi jo håbe, at der bliver afholdt en messe igen til næste år.

Må også sige at jeg bemærkede annoncen for Amino i Iværksætteren ;) det var en der fangede. Det er sku lækkert at se at der sker nogle ting herinde, jeg har selv haft utrolig travlt, og synes ikke tiden har været til dette forum. Men nu er jeg ved at sætte lidt tid af til det igen. Kunne jo være man kunne komme med nogle guldkorn, som andre kunne bruge, og selv lære nogle ting. 
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/6/2005 10:28:39 AM Forfatter: Claudius

En speciel tak vil jeg gerne give til den person, der trods 13 timer på stængerne stadig havde overskud til at yde ''gratis konsulentbistand'' i forbindelse med vores nyopstartede virksomhed, nemlig Amjad Halim. Vi er gået videre med de forbedringsprocesser, som vi diskuterede i fredags. Tusind tak skal du have. Det har givet stof til eftertanke. :-)

Det var så lidt, og tak for de søde ord. Jeg tror helt bestemt også at I kan få feedback fra de mange dygtige debattører her på Amino, uden at skamme jer. Ellers vil jeg da gerne se på sitet efter jeres ændringerne, uden beregning.
 
Bedst hilsner Amjad


Side 3 ud af 3 (22 indlæg)