Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på senior-plejen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil meget gerne have noget feedback på.

http://www.senior-plejen.dk/

Billedet med silkeborg kommune bliver ændret til at have den korrekte bagrundsfarve når jeg lige får installeret photoshop.
teksten er lavet lidt større end normalt da vi regner med at ældre mennesker skal se på den.

Ellers ris og ros?

Mvh Daniel Knudsen

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 16:08

Det ser meget pænt og nydeligt ud. De gode billeder giver et godt indtryk.

Men jeg er usikker på om man kan finde de oplysninger som har brug for. Måske skal det være lidt mere specifikt. 

Jeg er ikke så vild med logoet.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 10:41

Måske skulle der være streg under links, så de ældre er sikre på at man kan klikke på tingene?

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 12:21

Jacob Leander Christensern:

Måske skulle der være streg under links, så de ældre er sikre på at man kan klikke på tingene?

Vi har overvejet det med menuen ude til venstre, men er ikke helt sikre synes det er rimelig tydeligt at det er links, men igen hvad der er tydeligt for mig er måske ikke for den næste person der kigger.

mvh
Daniel

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:00

Hej Daniel. 

Layout-mæssigt er din side fin og indbydende, der er intet der. Desværre synes jeg indholdsmæssigt det halter en del. Du har faktisk ikke så meget at sige, så lad være med at dele dine sider så mega meget op. Dine hovedpunkter i den øverste mennu er fine nok, men hvorfor dele disse op i så mange underpunkter.

Jeg er bange for du mister for mange undervejs i dit klik-flow. Du har google analytics installeret. Brug det til at se om folk faktisk kommer ind på disse sider.. hvis du mister for mange lav det om!. 

Indholdsmæssigt gentager du dig selv nogle steder. For eksempel i din opbygning af "profil" og din hovedside. Du siger stort set det samme på begge. Du kunne måske nøjes med en? eller lave den anden om?

Du har hvad jeg kalder en visitkort-hjemmeside, hvor du prøver at gøre alle tilfreds. Hvis du vil have mit råd, så find ud af hvem det er bedst du hendvender dig til (de ældre - deres pårørende - kommunen) og sørg for at kommunikere direkte til dem. 

Ellers... test test test, og find ud af hvad der virker. Det er godt du har dit telefonnummer på alle siderne  :)

Kender du til Google website optimizer?

Det kunne være du skulle sætte dig ind i hvordan det virker, og så få testet nogle forskellige kommunikationsvarianter af :)

-Karsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)