Det er så ik helt rigtig... Som det har været debatteret mange gange herinde, er det væsentlig dyrer at have webshop en butik, men markedpotentialet er tilgengæld større...
Ikke forstået, dvs du mener at det koster mere at drive en webshop kontra en butik liggende i centrum af byen?
Enten har du ikke styr på dine omkostninger, eller også har du en vrangforstilling om hvad det egentlig koster i drift af en butik.
+ din henvisning til http://www.d-kontra-e.dk/
Altså jeg kan kun smile over det der. Hvis du skal sammenligne noget, skal du have to firmaer med samme omsætning. Og så tvivler jeg på en ½ person an drive en webshop som har samme omsætning som en butik. Der skal modtages varer, tages billeder, besvares mail + tlf, pakkes varer, sendes varer osv.
Og for at kommenterer dit link. DEN ER JO HELT GAL!!!! Det link er så misvisende, at det er totalt chokerende!!!
Hvordan kan du drive en webshop du lever af, uden at have følgende?
- Lager (ingen husleje er medtaget)
- Skal der ik betales depositum til et lager?
- Skal der ingen inventar på et lager evt? Ellers tror jeg de har opfundet en løsning mange kan bruge...
- Forsikring (ingen forsikring er medtaget)
- Hvordan kan du slippe md 5000 kr til foto? Er det en fritids gesjæft?
- Har webshops nu heller intet varelager mere? Hvordan kan en webshop omsætte for det samme som en butik, uden at have et varelager?
- samt mange andre fejl forhold
Desuden giver siden totalt indtryk af at drive en webshop er noget lala man gør. Man kan gå til og fra arbejde når man har lyst... Okay hvor seriøst er sådan en shop evt?
Konklussion:
Totalt misvisende side, som har utroligt mange mangler og så har den slet ik medtaget reklame omkostninger mm. Den giver slet ingen reel overblik over D-handel vs E-handel.