Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretning med en Forventet omsætning på 19,2 millioner kr. pr. år.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du investor og leder du efter gode forretingsmuligheder? Så er du kommet til det rette sted!

Casting4all.dk er et sted for folk der har en drøm indenfor Skuespil, model, speak, sang og dans. Folk kan oprette en profil på sitet og derefter en VIP-profil hvorefter der er adgang til en masse spændende og unikke jobs, som kan hjælpe den enkelte bruger videre med drømmen indenfor det specifikke område.

Casting4all.dk er også et sted for produktionsselskaber, lydstudier, bands m.m. der søger én eller flere personer til deres projekt. De kan søge på de specifikke personer i databasen via en agentprofil eller ved at maile deres budskab til casting4all.dk, som vi så sætter på sitet, så det er tilgængeligt for den enkelte bruger der besidder en VIP profil.

Casting4all.dk er også et sted hvor der jævnligt vil blive afholdt workshops indenfor skuespil, dans og sang, samt andre aktiviteter, så den enkelte bruger kan få mere viden og erfaring indenfor det brugeren vil beskæftige sig med på Casting4all.dk.

Yderligere sidder 23 professionelle og kendte aktører klar på sitet, for at give brugerne gode råd og vejledning med på vejen.

Fakta:

Casting4all.dk gik i luften d. 1 marts og kom dårligt fra start pga. tekniske og uforudsete problemer med programmøren. Betalingssystemet, uploading af billeder m.m. fungerede ikke som aftalt. Det gav derfor Casting4all.dk en dårlig økonomisk start. Men interessen var stor og efter 3 dage var der 246 oprettede profiler og siden da, er det steget til 400 profiler med 25 betalende profiler. Der er stadig et par små ting der mangler at blive fikset fra programmørens side, såsom nyhedsbrevet, så folk ved, at de nu kan gå i krig med at opdatere deres profil og har mulighed for at opgradere deres profil til VIP mv. Casting4all.dk er blevet præsenteret i Go morgen Danmark, sammen med danseren Thomas Evers Poulsen og sangeren Alex Ambrose. The Vocie Radio med Tina Lund i studiet, Artikel i Urabn og andre små interviews i aviser og radioer.

Den forventet omsætning:

Fakta: Der er pt. 400 oprettede profiler og 25 af dem er VIP med en betaling på 550 kr. pr. år. Eller 85 kr. pr. måned

400 brugere heraf 25 betalende = 1/8 omregnet i succesrate

80.000 brugere á 1/8 betalende = 10.000 VIP profiler

10.000 x 550 =                                                                                                          Kr. 5.500.000,-

Ved 85 kr. pr. måned i ét år =                                                                                 Kr. 12.200.000,-

150.000 brugere á 1/8 betalende = 18.750 VIP profiler

18.750 x 550 =                                                                                                         Kr. 10.312.500,-

Ved 85 kr. pr. måned i ét år =                                                                                Kr. 19.125.000,-

Hvis du vil høre mere om hele konceptet, så kontakt os på mail@casting4all.dk og vi vil tilsende dig mere om casting4all.dk og dets muligheder.

Mvh

Casting4all.dk - www.casting4all.dk

*Vi tager kun imod seriøse henvendelser.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:44

Undskyld hvis jeg kommer med et lidt dumt spørgsmål, men er 19,2 millioner i omsætning ikke virkelig det super rent bedste der nogensinde kunne ske, og ikke det forventede? Hvis i har 150000 brugere så betaler nok ihvertfald 10% af de betalende kunder for et helt år. Så i skal have 160.000-170.000 bruger for at få jeres omsætning. Jeg tror ikke engang der er 160.000 i alt i jeres målgruppe. Eller er de meningen siden skal være international meget hurtig? Undskyld det kritiske svar, men syntes du skyder dig selv lidt i foden med det regnestykke der?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:55

Hej Phillip. 

Jeg tror nu sagtens de dygtige investorer der sniger sig rundt og sniffer rundt omkring på AMINO sagtens kan gennemskue om det er realistisk :) - Så om Casting4all.dk skyder sig selv i foden eller ej...

Jeg vil bare sige til Casting4all.dk at det lyder som et godt projekt, og jeg håber du får vind i sejlende og kommer ud over stepperne :) - Held og lykke

Jeg vil bare lige sige at af alle de investor  søges tråde jeg har set, har denne som udgangspunkt været de bedste... resten er jo ikke det store problem at få afklaret. 

:)

-Karsten

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:03

Jeg tror desværre det er lidt for tidligt at konkludere en successrate på 12,5% når i kun har 400 brugere.

Derudover kan jeg heller ikke lige komme fra 10 mil. til 19 mil.

18750 brugere * 550 kroner = 10312500 kroner

Derefter taber jeg kæden.

Derudover er 150000 profil sindsyg mange. Det tager da i hvert fald lang tid at bygge så mange op!
Arto har 550.000 profiler (ikke alle aktive), men har også været igang i nu 11 år.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:11

Lige et lille råd. En investor er totalt ligeglad med omsætningen, han/hun kigger på bundlinien. Dvs omsætter du for 19 mio kr og har 100.000 kr i overskud, er dette jo ik imponerende i forhold til en der evt omsætter for 2 mio kr og har 1,5 mio kr i overskud.

Men ellers et meget godt oplæg, dog vil det tage tid at nå så mange brugere, især i disse tider...

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:13

Alle folk har efterhånden stjernedrømme efter at have set de populære tv-programmer som X-factor, Talent, Amarican Idol m.m.

19 milioner er også højdepunktet.

Det budget vi har udregnet er ca. tal, men en forventning om, at det godt kan lade sig gøre at få det antal brugere på sitet. Vores konkurrent som kører med et lidt andet koncept har 250.000 brugere.

Så det kan lade sig gøre, hvis bare der kommer en investor bag eller et partnerskab i en stabil virksomhed, som har resurserne til at kunne køre casting4all.dk op. 

;-)

Mvh

Casting4all.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:16

Kan du ik sende en PB (privat besked) for det er ik muligt at sende sådan en til dig...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:20

jeg vil da godt høre lidt mere om hvordan du havde tænkt dig modellen skulle skrues sammen og hvilken rolle en investor skulle spille? 

Så send mig gerne en personlig besked

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:31

Du mangler at komme med forventet afkast fra markedsføring, hvilket er en væsentlig faktor for at drive en velbesøgt hjemmeside.. Fordelen er at du via profilerne kender din målgruppe særdeles godt, hvilket kan udnyttes kommercielt..

Må gerne sende en p.b. hvis i mangler rådgivning eller lign. på området..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:55

Hej.

Jeg ville lige hører om hvilke kapital krav i har?

Det  lyder som en super ide.

Mvh Brian

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)