Hej alle...
Jeg går og tænker på at starte egen virksomhed inden for rådgivning i butiksdrift. Selv har jeg masser af erfaring at øse af, og har også gennem årene været med til at starte et par venners ideer op, med rådgivning, men tanken er mere at rådgive bestående butikker i hvordan de får solgt nogle flere varer, og trimmet butikken så der kommer noget indtjening, og få sammensat et personale der kan arbejde som et team, og løse hvad der ellers måtte være af problemer, dog ikke det revisor og bank tager sig af. Så nu spørger jeg: tror i der et behov? og hvordan markedsfører man sig på nettet?
Hilsen PJ |
Hvis man er dygtig nok, og virkelig kan skabe værdi for virksomheder, så er der vel altid et behov?
Men jeg tror ikke der er ret mange der kaster sig ud i at åbne forretninger i disse tider, dels kan det ikke lade sig gøre at låne penge, og så er detailhandlen jo hårdt presset.
Så hellere gå til nogen af dem der virkelig er på røven og hjælpe dem med at "trimme" men du skal have nogle solide rferecber hvor du har vist at du kan, ellers tør folk nok ikke bruge pegne på en konsulent