Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords - En opgave for en selv?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg kender ikke til mange iværksættere der svømmer i penge, så jeg vil anbefale at du overvejer at klare AdWords selv. Nu ved jeg ikke hvilke CPC priser der er gældende i det/de segmenter du fisker efter, men med mine CPC priser på mellem 3 og 18 kroner så kan 2000 kroner give mig mellem 111 og 667 besøgende.

AdWords er ikke den helt store videnskab, så efter nogle timers research bør du kunne lave en fornuftig ordliste der passer til dit sortiment. Hvis du vælger 'broad match' til at starte med, så kan du stille og roligt raffinere dine kampagner baseret på din hjemmesides logfil som vil kunne vise hvilke søgeord en bruger benyttede da han/hun klikkede på din annonce eller endte på din side gennem en 'økologiske' søgning.

Vh,

Thomas

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:35

Kim Raufort:

Jeg startede også selv min adwords kampagne i starten, og det kan jeg ikke anbefale at du gør..

Jeg er selv teknisk minded og havde ingen problemer med at sætte den op, men min fejl kom til at koste mig penge. Mange penge!

Kim,

Har du ikke lyst til at dele af dine erfaringer med hvilke fejl der bør undgås?

På forhånd tak,

Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:24

Jeg vil klart anbefale dig at bruge et bureau. Men det lyder dog meget dyrt.. Tag fat i www.rsconsult.dk eller www.redeluxe.dk, de kan klare det, super godt, og har nok også en bedre pris til dig.

Held og lykke med det.

Casper,

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:23

Tak for din anbefaling Casper Smile

Hej Anders

Som flere siger skal man gøre op med sig selv, hvad man bruger sin tid på, og det bør naturligvis være det som man selv er bedst til.

Jeg arbejder som rådgiver for reklamebureauet redeluxe, så det er ikke mig, som varetager vores kunders adwords. Jeg har dog selv en del erfaring med adwords, og vil gerne vejlede dig om dine muligheder, og hvad vi vil kunne tilbyde dig. Vi laver ikke samlebånds arbejde, men tager udgangspunkt i den enkelte kunder, og står på hovedet for at du bliver tilfreds Smile

Du er velkommen til at kontakte mig på dvk@redeluxe.dk

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:17

Jeg foretrækker at gøre tingene selv - ganske enkelt. Jeg havde faktisk et firma til at varetage min Adwords i starten, men med kombinationen af mit manglende kendskab til Adwords og firmaets grådighed, gik det ikke godt. det gav ikke mange besøgende og det kostede mig dyrt - i en bindingsperionde på 6 måneder. Der findes selvfølgelig seriøse firmaer, men pas på, det er en jungle. Jo mere du ved selv, jo bedre kan du bedømme deres arbejde.

Det tager dig ikke lang tid at lære de mest elementære ting i Adwods og der er oceaner af informationer på nettet. Hvis de er flere i dit firma kunne du måske bede ham/hende om at klare opgaven.

Den tid jeg bruger på Adwords kommer godt igen og ikke nok med det, man får blod på tanden efter mere når man selv styrer det. "Yessss - det øgede lige omsætningen med 20%" - det giver en god fornemmelse. Adwords er en ting, men det er så også vigtigt at se på den shop du skal ha' gang i og få styr på om den vil blive godt placeret i de organiske søgereslutater, de er meget mere værd end Adwords annoncer.

Mvh

axel

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:44

Thomas Søndergaard:

Kim,

Har du ikke lyst til at dele af dine erfaringer med hvilke fejl der bør undgås?

På forhånd tak,

Thomas

Oops jeg glemte vist at svare på den her.

En af mine fejl såvidt jeg husker  var brug af feks billard i broad match og pool i broad match,  det gav mig simpelthen utrolig mange hits men selvfølgelig ingen salg. Da jeg i starten feks ikke vidste så meget om minusord. I løbet af de 3 første dage hvor kampagnen kørte havde den brugt 1200 kr også selvom jeg havde sat bugettet lavere, jeg skulle måske have spottet problemet lidt hurtigere men i opstartsfasen var der rigtig mange ting at se til.

Det er måske ikke en formue men dengang var jeg rigtig træt af det, da mit mål var at skabe resultater for pengende (de få der var!).

En gut der har forstand på det kan lynhurtigt brygge 1000 ord sammen, smide de vigtigste minusord på, måske lave en trend analyse, stjæle søgeord fra konkurrenten osv.

Jeg fik så gratis hjælp til adwords gennem mit netværk. Big Smile    og idag syntes jeg det er  enormt spændende at arbejde med.

M  dfdf

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)