Kære Amino-brugere. Jeg står overfor åbning af min webshop indenfor et par måneder - I denne forbindelse har vi haft folk til, at lave alt omkring vores side for os. Vi har i denne forbindelse også fået et tilbud omkring Google AdWords kampagne, men her i starten har vi naturligvis et ønske om at holde omkostningerne så lave som mulig og er derfor i tvivl Google AdWords er en opgave vi kan klare selv, eller om vi skal smide et par tusinde efter folket fra vores webbureau og lad dem køre dette (Naturligvis i samarbejde). Er AdWords noget man selv kan klare (som nybegynder på det område) - Eller noget man skal overlade til proffesionelle folk? Mvh. Anders
|
Hej Anders
Spændende med jeres nye webshop!
Først vil jeg sige, at 'et par tusinde' nok er i underkanten, til en effektiv AdWords kampagne. Selvfølgelig afhængig af din branche (man betaler en klik-pris, som er afhængig af flere faktorer, blandt andet hvor høj en pris der bydes, for hvert søgeord).
Man kan godt selv sætte en kampagne op, men det kræver nogle timers læsning og eksperiementeren...og en smule evner til, at skrive den rigtige, fængende tekst.
God fornøjelse med det!
-Hanne