Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS donations tjeneste??

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hørte godt at mulighederne for køb med større beløb var blevet sat op, men var ikke klar over i hvor stor grad. Ved dog på trods at de er sat op til 225,- er der stadig mange sms gateways der ikke tilbyder større beløb en de 75 jeg snakker om.

Jeg udbyder ikke, jeg baserer blot mine udtalelser fra der hvor jeg selv har haft adgang til disse sms services via virksomheder jeg tidligere har nævnt.

Der kørte jeg nogen konkurrencer og lign, og hvis jeg satte taksten til at være 10,- for kunden  så rullede der 7-8 kroner ind på min konto.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33

Kan egentlig godt være det var uden at trække momsen, bliver helt i tvivl nu. Det er meget meget lang tid siden.

Hvis det er så passer dit regnestykke jo meget godt.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 18:43

Hej Christian,

Jeg er ked af at sige det, men det kan simpelthen ikke passe, at du har lavet SMS konkurrencer, hvor du har overtakseret med 10kr, hvorefter du har fået 7-8kr ind på din konto.

Jeg vil rigtig gerne høre hvordan du har fået din SMS udbyder til at give dig 100% af overtakseringen efter operatørerne har taget sin del af kagen. Det har da ingen interesse for SMS udbyderen, at de ikke har nogen form for indtjening på de overtakserede beskeder. Hvis vi kigger på regnestykket igen, så skal du også have operatørerne til at nedsætte deres andel, hvis du skal over de 7kr inkl. moms i indtjening.

Når jeg snakker SMS udbyder i denne sammenhæng, så mener jeg udbyderne af indholdstakserede tjenester (ejerne af de forskellige applikationskoder, fx 1220, 1234, 1919 osv.).

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54

Ja ved ikke hvad jeg skal sige men det var hvad jeg fik. Der lå godt nok nogen andre partner aftaler i bunken som gjorde disse konkurrencer til tjas pisseri på siden.

At disse partner aftaler på andre områder måske har udløst en rabat eller et nul regnskab fra deres side i forbindelse med konkurrencer skal jeg ikke kunne sige. Det var dog nogen store regnskaber der blev lavet og snakket om i de partner aftaler der lå, så skal ikke kunne udelukke det.

Faktum er dog jeg havde en online oversigt over indtjening, og her kunne jeg sidde at se de konkurrencer vi havde til 10,- gav omkring de 7,-

Om der er sket store ændringer inden for dette område de sidste 3-4 år skal jeg ikke kunne sige.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 19:05

Jeg tror bare, at vi lader den ligge her Smile

Min udregning er korrekt efter de forhold, som vi arbejder under i dag. En helt anden sag er, at jeg er ret så uenig med operatørerne i, at de skal have 30% af overtakseringsbeløbet.....

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 19:05

Jeg tror bare, at vi lader den ligge her Smile

Min udregning er korrekt efter de forhold, som vi arbejder under i dag. En helt anden sag er, at jeg er ret så uenig med operatørerne i, at de skal have 30% af overtakseringsbeløbet.....

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

SørenLarsen:

En helt anden sag er, at jeg er ret så uenig med operatørerne i, at de skal have 30% af overtakseringsbeløbet.....

Der kan vi så godt være rigtig meget enige hehe

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

SørenLarsen:

En helt anden sag er, at jeg er ret så uenig med operatørerne i, at de skal have 30% af overtakseringsbeløbet.....

Der kan vi så godt være rigtig meget enige hehe

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:54

nogen der kender til det her. det virker da super i forhold til de regnestykker i diskuterer, forudsat at man kan indsamle et betydeligt beløb hehe. mobilmarketing

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:13

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)