Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at få de bedste priser hos leverandøren!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er på vej til at lave en hjemmeside med salg af sportsudstyr/ institionsudstyr.

Det er planen at jeg vil prøve at starte uden lager for at holde omkostningerne nede.

Jeg ved dog godt at hvis jeg havde råd havde det været måden at få de bedste priser på. da jeg har et gratis lager på ca 200m2 til rådighed.

Mit spørgsmål er hvordan jeg får kontakt med leverandøren?

Hvordan får jeg gode priser hvis jeg kun køber det der bliver solgt via min hjemmeside?

hvis der evt er en der vil hjælpe mig økonomisk hører jeg meget gerne fra dig (hvis der ikke rigtigt er andre muligheder hvor jeg kan få gode priser.

Mvh Jakob D

J-dahlgaard@hotmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Hej Jakob

Er det en bestemt sportgren du har tænkt dig at sælge udstyr til ?

Når du siger at du har tænkt dig at starte uden lager, er det så dropshipping du tænker på?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 23:04

Hej ramlenej..

Det er ikke nogen bestemt sportsgren. Jeg vil gerne at det er et meget bredt sortiment

Jeg har en varebil, så jeg håber at kunne med fordel levere noget af det selv.

Har ikke rigtig nogen fornemmelse om det kan betale sig, det kommer jo også an på om kunderne har brug for at det bliver monteret/stilt op!

Har du noget lignende eller kommer du bare med gode ider?

Mvh Jakob

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 23:35

Hvis du bestiller hjem fra dine leverandører i takt med, at du får bestillinger, spiller fragtomkostninger en stor rolle. Prøv i stedet at få en dropshipping-aftale hjem. I så fald sender leverandøren direkte til din kunde.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06

jakob:
Mit spørgsmål er hvordan jeg får kontakt med leverandøren?

Find ud af hvad du vil sælge - og hvilke firmaer der kan tilbyde dig sådanne produtker.

Grib knoglen og ring til dem og forhør dig omkring dine spørgsmål - eller skriv en mail.

jakob:
Hvordan får jeg gode priser hvis jeg kun køber det der bliver solgt via min hjemmeside?

Du får ikke bare sådan uden videre rabatter på produkter - som første gangs køber hos en leverandør. Du er nød til at vise at du er seriøs og sælger godt. Hvis du kommer til at sælge man produkter fra en given leverandør - kan du bruge dette som argument for at de skal give dig bedre priser - eller betalings ordninger. Da de har risiko for at du flytter dine indkøb til en anden leverandør.

jakob:
Det er planen at jeg vil prøve at starte uden lager for at holde omkostningerne nede.

Den eneste måde du kan starte uden lager - er med dropshipping. Dvs. at når du har solgt en vare fra din hjemmeside - sender din leverandør produtket til din kunde.

Dette kræver at du stoler 110% på din leverandør - at de gør deres arbejde ordenligt. Laver de fejl - er det dig der bliver klantret for det af kunden. Når man køber vare via dropshipping er man også nød til at acceptere en lavere avance - da du ikke har nogen risiko for varerne - da du ikke ligger inde med et varelager.

Jeg vil anbefale dig at læse guiden på startvaekst.dk og bliv klogere på det med at starte virksomhed - inden du går videre i din søgen - der får du også svar på mange af dine spørgsmål!!

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:15

Hej Jakob

Som sagt skal du finde ud af hvilken produkter du ønsker at sælge og finde dem der udbyder det.

Jeg ville starte med en leverandør der i starten vil få alle dine ordre. Efterhånden som din forretning vokser vil du nemmere kunne "tiltrække" flere leverandører, da du nu har en etableret forretning.

Det er derfor vigtigt at du starter med en leverandør der har et bredt sortiment, da du derved også hurtigere få en vis omsætning hos dem= bedre aftale!

Held & lykke

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 08:09

Tak for jeres svar! Jeg arbejder videre med protiektet.

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)