Mikkel, Tak for kikket. Det var en rigtig god oplevelse at få lidt "duft" af det tilsyneladende rigtig gode arrangement! |
Tusind tak for linket :) - Rigtig godt fordrag
Mikkel, Tak for kikket. Det var en rigtig god oplevelse at få lidt "duft" af det tilsyneladende rigtig gode arrangement! |
Tusind tak for linket :) - Rigtig godt fordrag |
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it
Hej Miriam Vi har ikke rigtig nogen målgruppe, udover dem som kan lide god frisk ristet kaffe med et socialt og miljømæssigt engagement :-) Jeg er sikker på at alle marketingsfolkne ryster på hovedet. Det er dejligt at høre at du serverer god kaffe i din forretning - det giver et godt indtryk. På den anden side af sommerferien skulle vi gerne være i luften og være klar til at brede budskabet men det er et kæmpe arbejde lige nu og derfor er det dejligt at få tilbagemeldinger på at den gode kaffe faktisk også er god. Jeg kommer jævnligt til Odense og skal sørge for at du får lidt at smage på - er det Espresso og/eller Latte du serverer - hvis der går for lang tid så sender jeg det til dig. Du kan fange mig på skov [snabel-a] kaffeogco.dk
|
Hej Janno |
Ja, og jeg venter spændt... Skynd jer til København... Århus er ikke lige et sted jeg frekventerer så ofte... |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
sød musik med projektbørs. det er sku da den bedste opfindelse der længe er gjordt næsten på højde med hjulet, den dybe tallerken og den oppustelige gæsteseng, jeg venter spændt. fedt foredrag. jeg har kun været på amino 3 dage, så jeg glæder mig til næste aminotastik.
|
Mikkel, kan du så komme i sving med at godkende dit foredrag... Jeg så kun halvdelen, og tørster efter resten... jeg var i godt humør hele vejen til Jylland. Og søren, glæder mig til at følge Kaffe & Co noget mere, og glæder mig til i åbner herovre i cph :)
-Karsten |
Hej Karsten og Janno I sidste uge var jeg ved at blive smidt af toget - man må åbenbart ikke tilslutte sin egen elkeddel og brygge stempelkaffe i kupén - fik dog overtalt salgsdamen til at få noget varmt vand hos hende i stedet. Desuden så er ca. 60% på Kaffe og Co facebook fra kbh. De bedste kaffe hilsner |
og så ikke mere Kaffe & Co i denne tråd. - alt respekt til Mikkel! Bedste kaffe hilsner |
Hvor mon forskellen er mellem en mobil, bærbar pc og en el kedel. Tror jeg tager min brødrister eller toaster med næste gang jeg skal med toget, vi må jo finde ud af hvad der er ok og hvad der ikke er. Jeg kommer også forbi når jeg kommer i omegnen af Århus og smager din kaffe. |