Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se Martin Thorborg's foredrag på Aminotastic

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Det er noget af det bedste kaffe, jeg har fået i mange år! Jeres handling er nærmest som at give små børn narko i sådavand.

Det kan være jeg skal ned i bilen og ha fundet den pose jeg fik raget til mig :p

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Thomas Rosenstand:

Det er noget af det bedste kaffe, jeg har fået i mange år! Jeres handling er nærmest som at give små børn narko i sådavand.

Det kan være jeg skal ned i bilen og ha fundet den pose jeg fik raget til mig :p

hehe, apropros viral markedsføring som Martin så fint snakker om :D

Mvh. JohnBakken :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:02

Hej mikkel,

Tak for indlægget, fedt foredrag. :)

God weekend

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:29

Thomas Rosenstand:

Kaffe & Co:

Super! Tak. Næste år statser vi stærkt på ikke kun at sponsorer kaffe til Aminotastic men også være en del af det og bliver det i Århus også gerne aktivt!

Jeg er passioneret og hardcore kaffedrikker - og som taler på Aminotastic fik jeg to poser kaffe fra jer. Helt ærligt - hvordan vil I være bekendte at give sådan noget i sponsorgave?

Det er noget af det bedste kaffe, jeg har fået i mange år! Jeres handling er nærmest som at give små børn narko i sådavand. Nu er jeg jo nødt til at købe kaffe hos jer! Yes  Skumle men velsmagende metoder!

Super tak - jeg var faktisk lidt nervøs for at der ikke var nogen der kunne lide kaffen - da jeg ikke rigtigt havde hørt noget, men der er heller ikke så mange der kender den gode smag af frisk ristet kaffe - endnu.  

(skal beklage etiketterne som normalvis trykkes men Anette gav os ikke lang tid - så printeren blev sat i gang)

Vi lægger så meget arbejde i vores kaffe at din kommentar faktisk betyder en hel del for os!

Næste gang du kommer forbi Århus så giv mig et kald på 60 80 10 20 så skal jeg give dig en rundvisning i risteriet (den tager 5 min - er ikke så stort) men jeg kan tale om kaffe i timevis og der er masser at smage. Vi har lige nu 25 forskellige kaffer på lager og ca. 5 ristets dagligt men med et varsel skal vi nok riste en helt stribe så du bliver helt afhængig (skjulte skumle undertoner)

Kaffe & Co går først i luften på den anden side af sommerferien og vi bruger det meste af vores tid på at få smagt kaffer (cupping) og nå ja så alt det andet :-D

Du skal være så meget velkommen i vores skumle crack-coffee-house :-D

Kommer nok til at gøre bruge af noget SEO til at sprede budskabet om den gode kaffe - så må vi håbe at Google ikke udelukker os pga. stærkt vanedannende substanser :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:39

Hej Søren.

Jeg er da helt ærgelig over ikke at have smagt din kaffe. Men hvis den er så god, er det da dén jeg skal servere for mine kunder i butikken :-)

Jeg har en stor Saeco maskine stående, hvor kunderne frit kan tage kaffe. Hvem er din målgruppe?

Mange hilsner Miriam

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:42

Du får en gæst, Søren! Jeg bliver blød i knæene af duftene i et kafferisteri. Førstkommende lejlighed!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:47

Kaffe & Co:

jeg var faktisk lidt nervøs for at der ikke var nogen der kunne lide kaffen - da jeg ikke rigtigt havde hørt noget,

Sjovt, jeg så lige dit indlæg i tråden her og kom i tanker om at jeg længe har villet kommentere kaffen i en af Aminotastic-trådene, da jeg så Thomas' indlæg. Jeg må give ham ret: Det er sgu god kaffe! Jeg var en af de heldige der fik et par poser med hjem. Stick out tongue

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:57

Anja Lysholm:
Jeg må give ham ret: Det er sgu god kaffe! Jeg var en af de heldige der fik et par poser med hjem. Stick out tongue

Øv... sådan en kaffeelsker som mig sidder jo her og bliver helt misundelig...Sad

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:40

Super godt at du har lagt Thorborgs foredrag op Yes.

Lægger du også deMib's op i nærmeste fremtid? Smile

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:43

Jesper Norbøll:

Lægger du også deMib's op i nærmeste fremtid? Smile

Foredraget ligger på min computer klar til at blive sendt afsted, men Demib har endnu ikke givet os lov til det :)  *vi venter*

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)