Jeg må sgu være for træt på nuværende tidspunkt... jeg er ikke med på hvad du mener Michael? --- Lige et tillæg til mit tidligere indlæg: Jeg har indtil videre fået 3 henvendelser omkring det at jeg skrev, at 1 ud af ca. 30 forespørgelser fra aminobrugere blev til en konkret ordre. Den ene mente direkte at jeg så bare skulle lade være med at være på amino. Det forslag kan jeg så ikke tage seriøst. Men en af de andre spurgte stille og roligt om jeg egentlig helt ville være fri for henvendelser fra aminoer - og til det kan jeg give et klart Nej. Som jeg også skrev, så er der da trods alt nogen af forespørgelserne som bliver til konkrete ordre og de opvejer typisk den tid m.m. der bliver brugt. Så mit indlæg skal altså ikke opfattes som om jeg er en arrogant nar - så spørg endelig /Jesper |
Nå, nu hvor jeg er i gang, så var der lige en ting som slog mig:
Det kan godt være at jeg ikke har en idé om hvad det vil kræve at gøre det og hvad det eventuelt kunne medføre af administrativt bøvl og andre problemer sideløbende.
Men hvad med at give aminobrugerne mulighed for at købe sig en lille anpart af Amino? Så i stedet for at have betalende VIP-brugere eller hvad vi nu skal kalde dem, så kunne det simpelthen være brugere som decideret har en andel i Amino. Det kunne måske også være med til at øge kvaliteten af Amino yderligere, i og med at det så vil være i de forskellige "aktionæres" fælles interesse at Amino kører godt.
På den måde kunne det give nogle penge i kassen hos Amino og samtidigt kunne de brugere som er interesseret få et endnu tættere bånd til det som de værdsætter at bruge deres kræfter på. Disse aktionærer behøver ikke at få nogen andre specifikke foredele inde på debatforum'et, andet end at de altså ejer en lille bid af Amino og eventuelt en del af overskudsdelingen eller hvad man kunne finde på i fællesskab.
Blot en tanke.
/Jesper
Bliv gratis medlem