Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cross-samarbejde, deling af/anbefaling af kontakter

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Korntvedt:

Det er korrekt som Lasse skriver. Jeg gav han kun den kontakt basert på at jeg vet hva Lasse står for og hva han tilfører denne business. Han har en høy etikette. Med dette mener jeg selvsagt ikke at du ikke har de samme egenskapene, men i skrivende stund så vet jeg det ikke.

At jeg gav Lasse denne kontakt var ikke kun for å eventuelt hjelpe Lasse med å vokse sin forretning, men det var mest for å hjelpe den personen der søker etter noe seriøst, hvor selvsagt valg av mentor/sponsor/samarbeidspartner kan være meget avgjørende for den fremtidige suksess.

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 23:59

Hej Rune

Jeg respekterer meget din holdning, og synes det er den rigtige fremgangsmåde at kende dem man referer til (iflg. tidligere indlæg) - og min hilsen til dig (og din ven) - var ment som en mulighed for ham, hvis han gerne ville have flere valgmuligheder.

De bedste ønsker om en solrig weekend.Cool

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 00:03

Takker for hyggelig hilsen og det samme tilbake Korntvedt. Og hvem vet, måske så lærer vi to også hinanden å kjenne over tid.

Personlig mener jeg at 9-5 er en flott Dolly Parton sang, men ingen livsstil. Så jeg har funnet mitt hjem i NWM/MLM og blir nok hengende rundt til jeg er gammel og grå.

Lykke til videre

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 00:09

Hej Lasse

Yes I catch your point - Jeg kendte ikke (af gode grunde) dine relationer til Rune - men respekterer meget fremgangsmåden (iht. tidligere indlæg) - og jeg tror vi har nogenlunde samme øjne på denne forretning, nemlig at det gælder om at give folk muligheder, om de ønsker at benytte sig af dem, er op til dem selv, vi er lige gode venner af den grund.

Jeg sætter gerne kaffe over - kom bare med et forslag Smile

Du ønskes en solrig weekend.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 00:12

Yes

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 06:26

Rune Evensen:

Han har en høy etikette. 

Tak, Rune ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:11

Hej derude

Ved ikke lige om stedet er det rigtige, men jeg har siddet og fuldt lidt med i de forskellige debatter omkring MLM og syntes egentlig at metoden er genial.

Her i familien køber vi selv alt shampoo, parfume og den slags på nettet og det er ingen hemmelighed at det er fra LR. Vi blev meget høfligt kontaktet på en cafe af en sympatisk fyr, der meget kort fortalte om hans forretning uden noget hokuspokus. Vi vidste hvad det gik ud på, så der var ingen mystik i at han kom en tur forbi os til kaffe. Han gennemgik forretningen og produkterne og så fik vi et kundenummer til forretningen, så når vi mangler nogle ting, logger vi på og køber ind og får det leveret med posten. Vi må indrømme, at vi er begejstrede for produkterne for det har bl. a. hjulpet en af vores unger af med astma og jeg er selv fået lagt en voldsom dæmper på min psoreasis, så det er da klart at vi er glade for det. Nok om det!

Jeg arbejder ikke selv med MLM, men syntes tanken er besnærende. Jeg er selvstændig tømrermester og det svarer vel i grunden til at mine kunder fik en belønning i en eller anden form, hvis de anbefalede mit firma. Kan ganske enkelt ikke forstå, hvorfor folk er så forskrækkede over metoden, så længe der er tale om reelle produkter, som vi ellers køber andre steder. Tro mig, kunne jeg købe tømmer, isolering, søm, tagsten og lignende udenom tømmerhandleren og direkte fra fabrikken; ja så gjorde jeg da det! Penge sparet er penge tjent.

Ha det godt derude og vær ordentlige ved hinanden!

Tom

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:29

Javelin:

og det er ingen hemmelighed at det er fra LR. 

LR er et godt og solidt selskab, med stort udbud af produkter - og flotte salgsmaterialer. LR er jo nærmest en usynlig gigant i Danmark - og det bringer altid smilet frem når jeg ser en diskret LR-Merceredes med den røde LR streamer ;-) - og smilet er i positiv forstand.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 13:04

Hej Javelin

Dejligt at høre du er blevet hjulpet. OG som du skriver er det (for de rigtige) en genial måde at arbejde på, og de succesfulde MLM virksomheder ved at der skal nogle gode produkter på markedet , for ellers overlever de ikke, der skal ske fornyelse, og hvis det så er forbrugbare produkter, så har man mulighed for at bygge en stabil indtjening op.

At produkterne skal være af høj kvalitet, er jo alfa og omega, da man ellers får en "fast on, and fast out" forretning. Samtidig er der vel ikke ret mange seriøse mennesker der vil anbefale andre noget skidt.

Sådan er det jo også med tømrermesteren, har han lavet et godt stykke arbejde, så fortæller vi jo gerne andre om det.

jeg tror at meget af "anti-patien" er medieskabt, da man jo her i DK fokuserer meget på de dårlige oplevelser, istedet for succes historierne, og det er så det folk hæfter sig ved, og nogle tør så ikke kigge på andre firmaer, fordi de sikkert også er "fordærvede" i deres øjne.

Hvis de samme mennesker havde en bil, burde de ikke længere sende den på værksted (men her undersøger de om der findes et alternativ til mekanikeren der snød dem sidste gang). Eller hvad med at tegne en forsikring, her er jo også skrevet og sagt meget, men man er jo nødt til at have en forsikring, så må man jo undersøge nærmere, og finde en man har tillid til.

Så et HIP til de seriøse firmaer, med kanongode produkter, høj etik, social ansvarlighed, og gode muligheder til dem som gerne vil mere...

God weekend Big Smile

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Skrevet kl. 14:36

Korntvedt skrev:  "jeg tror at meget af "anti-patien" er medieskabt"

Jeg tror at en meget viktigere og større faktor er aktuell og det er den berømte og beryktede danske lov der kalles "jante loven" Den står meget sterkt i Skandinavien generelt, og til tider så kan en føle at den står over alle andre lover.

Det er liksom bare ikke riktig at noen uten 10-15 års utdanning skal kunne gå hen å tjene 100.000 kroner om måneden. Her i Skandinavien har jeg flere ganger fått føle Janteloven på kroppen. Når jeg har reist rundt for å holde møter, så har jeg mange ganger blitt oppfordret av mennesker i mine team å IKKE snakke om de store penge, men kun fokusere på hva 1000-2000 kroner ekstra om måneden kan gjre for privat økonomien. I Asien hvor jeg også arbeider meget, er det stikk motsatt, om du ikke meget raskt kan forklare hvordan de kan tjene 50-100.000 dollar om måneden så er de ikke interresert i å se på din foretning.

Når en da ser på all negativ (media skapt) omtale MLM får, så kan en jo ta i betrakning at mange av de der skriver (journalistene) nettopp har en lengre utdanning, og ikke akkurat tjener fedt. Tar en da i samme betrakning at de nevnte journalistene får sin lønn av aviser og magasiner der lever av at mange firma kjøper annonser i deres medier (som også er motsatt filosofi av MLM) så kan en begynne å ane en skjult agenda (uten at dette skal leses som en konspirasjons teori). MLM fokuserer jo nettopp på at en IKKE skal bruke penge på markedsføring, men heller bruke de samme penge på å belønne de der markedsfører produktene munn til munn.

Just my 5 cent on the topic. Ha en suveren weekend.

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)