Det var da en rimelig arrogant kommentar. Åbenbart ingen forståelse for brugernes behov og ønsker lige i dette tilfælde. hmm.
Måske vi som brugere skulle udvise forståelse for at Amino som det er nu, er svær at balancere økonomisk, og indse at som tingene er p.t. er de annoncer det er muligt at få er nødvendige for sitets overlevelse. I forvejen har Martin blot for at drive sitet frem til hvad det er idag, sammenlagt haft penge op af lommen, en hel del endda så vidt jeg ved.
Når det er sagt, vil jeg give medhold i at reklamen er en pain in the a.. , men synes man lærer at leve med den. Hellere det end intet Amino...
Er jeg den eneste der hader og får lyst til at lukke for hjemmesider der har drop-down reklamer ell. lign. ligesom TDC reklamen på Amino? Hvis det ikke var fordi indholdet på amino var så godt, havde jeg også lukket for Amino nu..
Det er måske bare min mening?..
Mvh. JohnBakken :)
Hej Aminoer
Jeg synes det er en god diskussion om TDC's reklame. Det lærer os en masse om, hvordan man måske ikke skal gøre med bannerannoncering - og endnu bedre: hvad man kan gøre i stedet.
Personligt vil jeg ikke undvære reklamer. Måske kommer der et godt tilbud. Reklarmerne skal bare være intelligente eller humoristiske. Ellers virker de negativt på min købelyst.
Og tak til Amino for at gå i tænkeboks med en betalingsafdeling - uden reklamer. Ikke kun for at spare os for reklamer, men for at luge ud i skaren. Jeg ser frem til et udspil efter en rigtig lang og dejlig varm sommer
Er jeg den eneste der hader og får lyst til at lukke for hjemmesider der har drop-down reklamer ell. lign. ligesom TDC reklamen på Amino? Hvis det ikke var fordi indholdet på amino var så godt, havde jeg også lukket for Amino nu..
Det er måske bare min mening?..
Mvh. JohnBakken :)
REKLAMER ER KOMMET FOR AT BLIVE OG DET BLIVER VÆRRE OG VÆRRE!
- OG JA OS HER PÅ AMINO, vend jer til det - Så vidt jeg kan se på trådene her inde så er der ingen der er døde af dem endnu.
Når det sker Så skal de måske tages ned - men mon dog det sker
Og til alle jer her inde som lever af og lave reklamer, nærmere betegnet flashbannere - Hvorfor brokke jer? Ingen reklamer = Intet arbejde.
Problemet med TDC reklamen var at den var der ved hver eneste banner visning, og så var den træls. Nu når den kun kommer engang i mellem er det til at leve med.