Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC drop-down reklame er irreterende!!!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der hader og får lyst til at lukke for hjemmesider der har drop-down reklamer ell. lign. ligesom TDC reklamen på Amino? Hvis det ikke var fordi indholdet på amino var så godt, havde jeg også lukket for Amino nu..

Det er måske bare min mening?..

Mvh. JohnBakken :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 20:19

Jeg hader mere de flash reklamer på f.eks. EB.dk som starter op når man kommer til at køre musen over dem. Det brager pludselig ud i højtalerne med den seneste amerikanske film trailer.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:23

Tjaaa Amino og andre sites skal vel tjene deres penge et sted, når de nu stiller alt andet gratis til rådighed. Og mon ik TDC har betalt kassen for at få sådan et banner...

Det er jo ret nemt at omgås og en smule tålmodighed må man jo os gerne have ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 20:25

JohnBakken:
Er jeg den eneste der hader og får lyst til at lukke for hjemmesider der har drop-down reklamer ell. lign. ligesom TDC reklamen på Amino?

Helt og aldeles fuldstændig rørende enig - bliver pisseirriteret!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 20:37

Haha.. blev pisse irriteret over den drop-down fra tdc, da jeg kom tilbage til forsiden, og Wuptii.. denne tråd...

Helt enig og drop-down er ikke nødvendigt... mener helt bestemt at det kun er skabt som endnu et argument for at sælge placeringen.. Du kan opnå langt bedre resultater på et banner, ved at være kreativ frem for at være doven og lave drop-down fra oven.. Stick out tongue

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:49

IT-Konsulenten:

Jakob Mørup Søndergård:
Skynd jer at installere AidOnline!

HA! Det tror jeg at jeg vil gøre, for den er godt nok belastende.... Fjern den NU!

Synes jeg du skulle gøre. Kan fortælle dig det virker problemfrit med AidOnline! ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:20

Kaffe & Co:

Personligt vil jeg gerne betale for adgangen til Amino - og det kunne måske også fjerne alle de anomyme og dobbelt konti der hersker på Amino om ikke andet så at man kan se hvem der er verificeret med cpr/cvr eller andet.

Bare mit input - ellers er Amnio jo super.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Hvorfor vil du have folk CPR/CVR verificeret? Det er ik et salgssted, hvor man evt snyder kunder. De fleste bruger det til at få eller give informationer til andre...

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Reklamer er ok, men TDC reklamen er direkte forstyrrende for brugen af Amino. Jeg vender tilbage når de har opbrugt deres clicks.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:33

Woof - du får lige en lille service-meddelelse. Amino sælger ikke kampagnen på kliks men på en periode. Kampagnen med TDC løber frem til udgangen af uge 25. Hvis annoncen skal holde dig væk i 14. dage så er det naturligvis uheldigt.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Frisch:

Woof - du får lige en lille service-meddelelse. Amino sælger ikke kampagnen på kliks men på en periode. Kampagnen med TDC løber frem til udgangen af uge 25. Hvis annoncen skal holde dig væk i 14. dage så er det naturligvis uheldigt.

Det var da en rimelig arrogant kommentar. Åbenbart ingen forståelse for brugernes behov og ønsker lige i dette tilfælde. hmm. 

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)