En lille note, til alle idé folk herinde...!!
HOLD JERES IDEER FOR JER SELV.... har i en god idé, så hold den for jer selv... og find nogen sparringspartnere der er til at stole på... FØR du/I fortæller noget som helst... til nogen som helst…OG få lavet en hemmeligholdelses aftale/kontrakt - før i siger noget som helst..... til nogen som helst...!!
Jeg ser det så tit...(jeg/vi lever af at udvikle og i gang sætte ideer for virksomheder og igangsættere) super gode ideer, der vil kunne gøre idémanden til ganske velhavende mennesker...!! men gode mennesker som vi jo er, fortæller vi gerne om det, for at få "be-eller afkræftet” om vi er helt galt på den... eller om andre også syntes det er en god idé....
Der findes tusinde og atter tusinde gode ideer, og opfindelser.... og langt størstedelen af alle ideer, bliver "stjålet" af folk der "narrer den mindre kloge" DERFOR - fortæl og indvi aldrig nogen om dine "gode ideer," før du har en hemmeligholdelses aftale underskrevet af den/dem du vil præsenterer din idé for... uanset hvad......
DERFOR betragt ALTID din idé som en guldgruppe, der kan sikre din pension og mere til... (også selv om den er helt hen i vejret, de rigtige øjne kan forvandle - "afføring" til guld....) og sikr dig ALTID 100% juridisk.... det er trods alt DIN idé...
Du/I er velkomment il at kontakte mig, send mig en PM her, eller fang mig på www.kundeformidling.dk så sender jeg dig/jer gerne en hemmeligholdelses aftale, som sikre dig/jer mod at jeg/vi – eller nogen anden kan ”stjæle” jeres/din idé/ideer...!!
husk.. det er kun DIG - der kan skabe din fremtid...!!
Kundeformidling.dk lever af at hjælpe virksomheder med at tjene penge – og sikre deres værdier - vores moto er:
tjener du ingen penge på vores services, betaler du heller ikke noget...
Derfor giver vi 100% omsætningsgaranti...!!