Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Sygdom

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

jeg er enten rigtig dårlig til at søge eller også stinker søgefunktionen her på amino.

ovenstående mening bunder i at når jeg søger et ord som eks fond, så kommer der masser af ting frem, MEN emner gentager sig ligeså mange gange som der er indlæg, i det pågældende emne (ihvertfald mange gange tit)

jeg kunne godt tænke mig at vide om der er andre der har samme oplevelse som mig? med det formål at oplyse amino om et problem som måske kan rettes, med henblik på at gøre aminos gamle indlæg lettere tilgængligt.

guldkorn i "lettere" tjeneste for os alle, siger jeg ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har helt opgivet at bruge søgefunktionen.

Hvis du skal finde et eller andet her på sitet så vil jeg anbefale google Big Smile

Mvh Peder

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også opgivet søgefunktionen og bruger bare Google til at søge på amino. Kunne være dejligt hvis hvert emne kun kom frem en gang.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:01

Jeg bruger den heller ikke mere, da den aldrig gav relevante resultater. Det er da en oplagt ting af få optimeret, og det vil sikkert kunne hjælpe mange med at finde svar på spørgsmål, der ofte stilles. Det ville forbedre brugenvenligheden af amino markant, så jeg kan ikke se hvorfor det ikke skal forbedres. En sådan optimering vil efter min mening give så godt som alle aminobrugere mere værdi, og samtidig give aminocrewet en masse brugbar data til at optimere efter.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:06

Hejsa!

Jeg har præcis samme oplevelse. Ofte bruger jeg 'Overblik'-funktionen til at finde tilbage til tidligere tråde, da det ikke giver noget ordentligt resultat, når jeg søger efter emnet. Så ja - der er et klart potentiale for forbedring! :-)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 12:07

Man kunne jo sådan set bare implementerer en google søgning i amino. Det er jo ikke ligefrem raketvidenskab.

Men på den anden side, når google nu i forvejen er ganske udemærket til formålet så kan den halve time nok bruges på noget mere konstruktivt Smile

Lidt til de uinviede "det du vil søge på" site:amino.dk (indtastet i google søgebaren) giver relevante søgeresultater udelukkende fra amino, så det behøver ikke være så svært.

Mvh Peder

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 15:56

Nej desværre er søgefunktionen i Community Server, rent ud sagt noget lort, selv deres Enterprise Search. Jeg ved det for jeg har selv en stor installation med Community Server.

Men det undre mig at Martin finder sig i det og ikke har fundet en bedre søgemaskine på Amino, især når han andre steder taler om hvor vigtigt en ordenlig søgemaskine på sit website er.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:14

Tid er desværre en faktor. Google er fin, men da vi brugte den sidst, så gik der en rum tid før den indekserede indlæggene og den tog ikke alle med.
Jeg kan sikkert få noget hos Ankiro, men det skal forhandles på plads, indstalleres + det løse og den tid har vi ikke pt.

Dbh Martin

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 16:20

Lavede en test tidligere i dag. Og der var der indexeret indenfor 10 minutter. Men selvfølgelig så er det kun én test og kan derfor præcist lige så goddt være et tilfælde.

Men hvis det er korrekt, at der opdateres i den hastighed så er en google søgning meget meget bedre end hvad der findes nu.
(Sådan set også hvis der kun bliver opdateret en gang i ugen).

Jeg tror det er forholdsvist sjældent man har behov for at finde indlæg som er skrevet inden for det sidste døgn (eller hvor ofter indexeringerne nu forgår). Jeg har i hvert fald aldrig haft problemer med at finde de ting jeg ledte efter gennem google.

Mvh Peder

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin giv den lige en chance til med google søgning, der er stemning for det, og det kunne vel komme an på en ny prøve!

fordelen ved en god søgefunktion er vel:

flere relevante indlæg, da mange gentagne spørgsmål ikke vil fylde debatten.

lettere adgang til gamle indlæg for effektivt og hurtigt at få svar på sine spørgsmål.

jeg ved godt at de få aminoer som nu har skrevet her og deler samme mening som mig, ikke repræsenterer hele amino communityet (hvis det er sådan det staves) men det er da sammenfaldende at det er en svær funktion at bruge for nogle og jeg ville vove min bare på at der er andre som deler det synspunkt med mig.min appel er aminostratorer få fingerene ud og hjælp os med at bevare den fede atmosfære og samtidig undgå spam spørgsmål hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)