Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Sygdom

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Google når jeg skal søge på google! Meget nemmere!

"søgeord" site:amino.dk

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:00

Vi kigger på det ved lejlighed, tak for jeres bidrag.

Dbh Martin

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:06

Dav omar

Ja det er da et rigtig godt  forslag du kommer med her, det ville være ret dejligt også at kunne bruge "Aminos Søgefunktion" i detaljeret form istedet for at Google det :-). 

Forsat god Weekend til jer alle!  

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:15

Super Martin, altså når det virker! ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:00

> Google er fin, men da vi brugte den sidst, så gik der en rum tid før den indekserede indlæggene

Martin, der kan godt speedes op for indekseringen i Google, men det kræver nogle små-ændringer i navigationen :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:49

Mikkel deMib Svendsen:

> Google er fin, men da vi brugte den sidst, så gik der en rum tid før den indekserede indlæggene

Martin, der kan godt speedes op for indekseringen i Google, men det kræver nogle små-ændringer i navigationen :)

Fortæl, fortæl :-)

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:59

Der er flere ting man kunne gøre, men noget af det første - og letteste, jeg ville gøre var, at dedikere en større del af navigeringen på de meste centrale "hubs" på sitet til de nyeste tråde - frem for de nyeste indlæg (eller tråde med de nyeste indlæg).

Med "hubs" mener jeg de sider som søgemaskinerne crawler mest og prioriterer højest - typisk forsiden og andre kategoriforsider. Sådanne sider bør søgemaskinerne - særligt Google, crawle med få minutters interval - hele døgnet. Nye sider der linkes til fra disse "hubs" vil blive lynhurtigt indekseret.

Det er bl.a. derfor de fleste veletablerede blogs indekseres så lynende hurtigt. Min egen rekord er 13 sekunder!

I tillæg til dette kan man overveje, at automatisere en eller flere ping services på oprettelsen af nye tråde - og/eller anden verificering af alle nye tråde med eksterne referencer

Udover dette er der også en række andre - lidt mere avancerede metoder, du kan bruge, men jeg ville starte med ovenstående.

Det er blandt andet strategier som dette man kan læse om i min nye bog Geeked

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:00

Super, tak for det Mikkel :-)

Dbh Martin

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)