Jeg er medlem af gruppen - men hvorfor er det, at jeg skal være det?
Pt. er der slet ingen aktivitet. Er der nogen bestemt tanke bag gruppen eller planer om noget aktivitet?
Nu er gruppen ret ny, men håber da at der vil komme aktivitet i fremtiden. Til at starte med skal der vel være nogen medlemmer før der kan ske noget ;.-)
Du er velkommen til at starte et indlæg eller lave en blog ! Dette gælder i øvrigt alle.
Ja og ud over det, så er grupperne jo med til at vise hvem man er, og hvilke interresser man har.
Vil da i fremtiden gerne selv stå for eventuelle aktiveter. Aktiviteter der måske spreder sig ud over blogs og indlæg, til medlemmer af gruppen. Dette kunne være events, eller foredrag. Har ikke planlagt noget, men der er da masser af muligheder hvis man er en gruppe der gerne vil det samme.
Nu er gruppen ret ny, men håber da at der vil komme aktivitet i fremtiden. Til at starte med skal der vel være nogen medlemmer før der kan ske noget ;.-)
Du er velkommen til at starte et indlæg eller lave en blog ! Dette gælder i øvrigt alle.
Hvis jeg havde det store behov for selv at bygge indhold op i en lukket gruppe, havde jeg vel stiftet en selv?
Jeg har allerede en blog, hvor jeg hellere end gerne deler indholdet med verden, og deltager flittigt her i de åbne dele af Amino.
Jeg meldte mig til din gruppe, fordi jeg var nysgerrig efter, hvad konceptet var. Mest fordi jeg var sikker på, at der måtte ligge nogle tanker om et koncept bag stiftelsen af sådan en gruppe. Ellers kan man jo lige så godt bare udbrede sig her i de allerede eksisterende fora?
Nå, men jeg lader være med at melde mig ud og venter på, om der måtte ske noget interessant derinde hen ad vejen.