Skønt med positiv feedback.
Nu hvor vi er kommet så tæt på sommerferien, tror jeg det er klogt at skubbe det til august. Derfor bliver det første møde torsdag den 13 august kl. 16:00, her i Gørding, tilmelding sker ved at sende mig en mail på info@sikkerhedseksperten.dk
Jeg håber på at vi efterfølgende kan mødes 3-4 gangen årligt og vi kan aftale et nyt sted eller vælge at fortsætte her......på det kommende møde.
Inden vi mødes vil i modtage plan for gennemførsel af dagen samt en opgave hvor i skal analysere andre shops. Ud over at vi skal hjælpe hinanden vil jeg forsøge at få små indlæg ind af 20 minutter, dette kan være alt fra erfaringer fra gruppen, eller en der sælger emballage til webshops.
Prisen bliver for mad og drikke og det bliver max et par hundrede kroner. Bare mine udgifter er dækket.
Nu laver jeg rammen for det første møde, således vi har noget at mødes om. Fremadrettet skal vi sammen finde en "dagsorden" der går igen, og en måde til at få det bedste ud af hinanden.
Så nu kom der en dato, så er det bare med at melde sig til :), sidste frist for tilmelding er mandag d. 10 august kl. 12 (så jeg kan nå at bestille mad)