Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ERFA gruppe webshop pro

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen webshop endnu - men der ligger en på tegnebrættet og kender en del til online handel, online markedsføring, online netværk og handel på nettet så skulle der mangle en person til sidst - så er jeg med også :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:44

Off-topic, "Officekonsulent" - jeg har sendt jer en PM med et spørgsmål.

Venlig hilsen
Ole

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:44

Skønt med positiv feedback.

Nu hvor vi er kommet så tæt på sommerferien, tror jeg det er klogt at skubbe det til august. Derfor bliver det første møde torsdag den 13 august kl. 16:00, her i Gørding, tilmelding sker ved at sende mig en mail på info@sikkerhedseksperten.dk  

Jeg håber på at vi efterfølgende kan mødes 3-4 gangen årligt og vi kan aftale et nyt sted eller vælge at fortsætte her......på det kommende møde.

Inden vi mødes vil i modtage plan for gennemførsel af dagen samt en opgave hvor i skal analysere andre shops. Ud over at vi skal hjælpe hinanden vil jeg forsøge at få små indlæg ind af 20 minutter, dette kan være alt fra erfaringer fra gruppen, eller en der sælger emballage til webshops.

Prisen bliver for mad og drikke og det bliver max et par hundrede kroner. Bare mine udgifter er dækket.

Nu laver jeg rammen for det første møde, således vi har noget at mødes om. Fremadrettet skal vi sammen finde en "dagsorden" der går igen, og en måde til at få det bedste ud af hinanden.

Så nu kom der en dato, så er det bare med at melde sig til :), sidste frist for tilmelding er mandag d. 10 august kl. 12 (så jeg kan nå at bestille mad)

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:47

Off-topic - ja Ole jeg ved det godt. Jeg har også læst den, men er slet ikke kommet til at svare på den endnu :-) Svaret skal nok komme...

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 16:38

Hejsa

Jeg er med - det ved du jo.

Kh Trine

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 02:48

Jeg springer også gerne på. Hvis der er noget jeg skal tage med, så sig til.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:45

Så er vi 7 tilmeldte og jeg kan garantere at arrangementet bliver en realitet. Bliv endelig ved med tilmeldingerne, jo flere jo bedre.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:03

Jeg er også frisk, selvom det er lidt langt at kører :-)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:00

Super Kenneth, jeg har sendt en mail med tilmelding.

Jeg tror helt sikkert det bliver en dag, hvor alle kommer hjem og føler sig en del klogere, samt en masse konkrete ideer til at forbedre ens egen shop Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:45

Hej Kenneth

Super godt initiativ. Jeg har faktisk selv gået med tanken lige siden jeg læste om dit første forsøg, der desværre ikke blev til noget. Jeg savner et forum hvor der arbejdes konstruktivt, målrettet og professionelt med sparring og udvikling af ens online shop. Så selvom jeg gemmer mig på midt-sjælland, så er jeg meget positivt indstillet overfor dit initiativ, og tager gerne turen til Jylland Smile

For god ordens skyld, så skal jeg også nok sende dig en email med min tilslutning.

Med venlig hilsen

Morten

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)