Hej amino. Nu skal alt ikke handle om AidOnline på amino, så her er lidt til at sætte fokus på noget andet. Som nogen nok ved, har jeg tidligere forsøgt at stable et arrangement på benene hvor vi webshop ejere mødes og hjælper hinanden til bedre shops, konvertering, synlighed og i sidste ende, mer omsætning. Sidst lykkes det ikke, men jeg er meget vedholdende og ønsker at samle en gruppe menneske der arbejder med deres webshop på et professionelt plan. Derfor er mit udkast at vi samles i en ERFA gruppe og mødes første gang i begyndelsen af Juli. Går det helt galt med ferie og andet, jamen så tager vi det i August. Jeg har fået de lækreste lokaler i Gørding, tæt på motorvejen, Gørdig ved Bramming, Bramming ved Esbjerg :) og her er det oplagt at starte ud fx. en hverdags eftermiddag og fortsætte ud til cirka kl 21. Jeg regner med at vi skal være mellem 6-10 personer og kommer der flere (SKØNT) jamen så laver vi bare en gruppe mere på aftenen. Giv en melding om I vil være med så støber jeg den første aften sammen. |
Sådan Kenneth! Winners never quit - quitters never win (selvom Seth Godin siger, det er noget vrøvl).
Afhængigt af om jeg har mulighed for at få fri, så er jeg interesseret i at deltage. Og så kører jeg fra Aalborg og har mulighed for at samle nogen op undervejs ned gennem Jylland. Men som sagt skal jeg have en dato, før jeg kan sige om jeg deltager.
Jeg vil da også lige henlede opmærksomheden på dette arrangement, som jeg selv har tilmeldt mig.
Håber, vi ses i Gørding.
Mvh
Molvins