Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 57 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bare lige en hurtig bemærkning..

For står godt at nogle vælger at benytte sig af forskellige add blokkere. For nogle sider er det jo total overdrevent hvormange forskellige banner, flash, popup og alt mulig lort der vises. Tag f.eks Edbpriser. Der er sgu da ikke til at holde ud UDEN en add blocker. Hvis folk/sider kunne begrænse sig ville der slet ikke være et behov for add blocker mm.

Det med at det her AidOnline stjæler andres reklamer er ikke ok.

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis der er websites man ike kan holde ud, så kan man jo bare lade være med at besøge dem.

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 08:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis der er websites man ike kan holde ud, så kan man jo bare lade være med at besøge dem.

Ehh ja hvis man på forhånd ved at siden/siderne er et reklame helvede, så ja. Meeen ville det ikke være skønt hvis ejere af sider havde en lille fornemmelse for hvornår nok er NOK?. Er ikke i tvivl om at reklamer mm er på sin plads. Men mange steder RIGTIG MANGE steder er reklamerne jo det der fylder mest på siderne frem for det produkt man kom på siderne for at se/finde.

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes da også der er nogle websites med alt for mange reklamer, men det er nu engang deres valg.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:11

Jimmy R Jørgensen:

Ehh ja hvis man på forhånd ved at siden/siderne er et reklame helvede, så ja. Meeen ville det ikke være skønt hvis ejere af sider havde en lille fornemmelse for hvornår nok er NOK?. Er ikke i tvivl om at reklamer mm er på sin plads. Men mange steder RIGTIG MANGE steder er reklamerne jo det der fylder mest på siderne frem for det produkt man kom på siderne for at se/finde.

Så skriv til dem. Forklar dem at deres side har noget indhold som du er interesseret i, men at du ikke har lyst til at besøge siden når der er så mange reklamer.

Er de lige glade, så burde der være andre hjemmeside som har det samme indhold (eller noget der ligner).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 08:41

udvikler:

Her er endnu en ny:

http://aoimages.s3.amazonaws.com/facebook_white_930x180.gif

Mht. facebook hvordan stiller de sig så overfor en gruppe, hvis mål er at hugge deres indtægter...??

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:49
Fra Nørager
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:26

WilliamJansen:

Kan nogen smide et link til en side der vil være umulig at besøge med AO installeret? Jeg er simpelthen nysgerrig for at se om nogen har fået det til at lykkedes at spærre mig?

http://www.berlingske.dk/clip/97/3076

Du kan jo prøve at se den video samtidigt med at reklamen til højre er skiftet ud af AidOnline.

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:15
Jeg spurgte om der var nogen der havde en side jeg ikke kunne besøge med AidOnline. Jeg er helt på det rene med at jeg midlertidigt skal fravælge AO's reklamer, hvis jeg skal se en Flash-film (går ud fra at det er det som var på siden). Men det ændrer jo ikke ved min pointe om at mit tilvalg af AO indtil videre ikke afskærer mig fra at besøge nogen sider? Jeg kan endnu tilvælge AO (eller enhver anden AdBlocker) uden at det koster mig på oplevelserne og berigelserne rundt omkring i Blogland. Men I må da gerne kode videre, og så skal jeg nok teste om koden holder mig ude eller hva'...
Side 57 ud af 60 (598 indlæg)