Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 34 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg støtter jer 112%!

Derfor har jeg straks lagt scriptet og koden fra  http://stop-aidonline.dk ind på mit site - www.nielco.dk .
Er en eller anden venlig sjæl rar at give mig et praj, om det virker.

Jeg vil helst ikke installere det skrammel fra AidOnline på min pc - selv for at tjekke.

På forhånd mange tak. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco IT:

Jeg støtter jer 112%!

Derfor har jeg straks lagt scriptet og koden fra  http://stop-aidonline.dk ind på mit site - www.nielco.dk .
Er en eller anden venlig sjæl rar at give mig et praj, om det virker.

Jeg vil helst ikke installere det skrammel fra AidOnline på min pc - selv for at tjekke.

På forhånd mange tak. Smile

Tak for din støtte.

Hvis du ikke viser nogle reklamer hjælper scriptet ikke meget da det kun gør noget hvis aidonline skifter reklamer ud på din hjemmeside...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

nej, der er endnu ikke kommet reklamer på, men det kommer. :)
Koden er copy/paste'et ind og scriptet ligger i roden af sitet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest skræmmende - for mig - er at de slet ikke har tænkt tanken til ende. Uetisk, manglende moral, kriminelt eller hvad end det er, så har de lavet et koncept hvis succes er omvendt proportionalt med eget forretningsgrundlag/eksistensberettigelse. Pis i bukserne for at holde varmen, anyone?

Fortalerne (herunder også de velgørende organisationer) mener at det er netmediernes eget problem at finde alternative finansieringsmuligheder, såsom bruger-/mikrobetalinger. Ja goddag fætter funky, det betyder jo så også at der ikke vil være nogen reklamer tilbage at erstatte, når de udskiftes med "en af de nye måder at tjene penge på".

Det er superfedt I allesammen bare giver den gas; Niklas og co, Mikkel, Nicolai, Thomas og alle jer andre. Ja, også jer der tilbyder hagesmækker mv.! Og i øvrigt fantastisk baby-animation af Lone.

Selvom I vist har rigeligt med resourcer allerede, stiller jeg selvfølgelig også gerne mig selv til rådighed.

Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Søndergård:
Fortalerne (herunder også de velgørende organisationer) mener at det er netmediernes eget problem at finde alternative finansieringsmuligheder, såsom bruger-/mikrobetalinger. Ja goddag fætter funky, det betyder jo så også at der ikke vil være nogen reklamer tilbage at erstatte, når de udskiftes med "en af de nye måder at tjene penge på".

Det sjove er jo at netop NGO'erne beklager sig over at det er svært at få folk til at indbetale donationer via deres betalings-systemer, girokort osv.

Men er det ikke det de prøver at presse medierne ud i? Det er sgu' rimeligt dobbelt-moralsk.

~Allan Noer

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det Suxs det der AID-online.
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

336 indlæg senere...

så kom jeg langt om længe igennem alle indlæg - man kigger væk fra Amino i en dags tid og så er man håbløst bagud. MEN - super sejt gået alle sammen, det holder 100. Er hoppet på FB grupperne og støtter gerne hvis jeg kan med noget, om ikke andet så med min stemme i koret :)

Mathias > AidTV ... hæ hæ... skønt koncept :)

Nu har jeg ingen bannerdrevne hjemmesider i øjeblikket, men man skal jo aldrig sige aldrig - men jeg har tit forsvaret reklamer på hjemmesider i diverse diskutioner om emnet. De fleste fatter nemlig ikke at hvis reklamerne ikke var der så var siderne der heller ikke. Og for alle dem der elsker sammenligninger med den fysiske verden så kan man jo også se at gratismagasiner jo også har en høj reklameandel, og det accepterer man naturligvis for at få det gratis blad. Man kan jo så "more sig over" at man også accepterer reklamer i betalingsblade, Bo Bedre har fx en af de højeste reklame procenter (reklamer kontra redaktionelt materiale) på trods af bladet høje pris :)  ... Det ville jo så i webverdenen netop svare til at man betalte for at få adgang til en hjemmeside som var tilplastret med reklamer. :)

IGEN - super godt gået allesammen, Amino sparker sgu røv :)

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er der nogen, der har lavet en lille seddel, jeg kan putte i Red Barnets indsamlingsbøsse på søndag, som forklarer dem i klare vendinger, hvorfor de ikke får en rød reje af mig?!

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Men som sagt, har jeg ikke nogle problemer med at banneret er der, eller at Amino tjener penge på det - jeg synes bare det var skægt i hele moraldiskussionen, men jeg tror det hører til et helt andet sted, end i denne tråd :-)

Lone, det er jeg helt enig med dig i. Men det er jo så noget, brugerne på Amino ingen indlydelse har på Wink

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh, nu har jeg så testet det infamøse plugin i IE og FF. Diverse antiscripts virker i FF, men ikke i IE. Jeg sidder netop nu på Amino i IE med skidtet slået til...

Side 34 ud af 60 (598 indlæg)