|
Ih, det er altid en gevinst som læser af Amino, når de store SEO-drenge hidser sig op! :-) Må jeg stille et teknisk spørgsmål - hvis AidOnline i morgen proklamerede, at i fremtiden vil 100% af omsætningen, gå til godtgørende formål, ville vi så have samme polymik? Altså - er problemet, at de tjener penge, eller at de bytter bannere ud? Ja, jeg spørger fandeme bare! :-)
- Og hvis I, i løbet af natten skulle få brug for en tegning, så giv et pip - så vil jeg se, om jeg kan finde tiden til det. Ikke fordi jeg har tændt faklen, i samme omfang, som jer andre, men det er altid sjovt at være med til collabortions om at få ting op og stå klokken 3 om natten :-) (Og mens I pudser Amino's annoncerings-glorie, så er det da i øvrigt dejligt at se Amino tjene penge på et banner for e-mærket, som ellers får lidt på røflen af debatørene herinde. Altså - jeg er sgu ligeglad, men jeg synes bare det er sjovt, i lige denne tråd). |
Der er også "all-in" fra min side, syntes det er super dårlig stil at stjæle reklame indtægter fra os hårdt arbejdende annoncører, som prøver at skabe nogle projekter.
Har blogget lidt omkring min mening her...
AidOnline giver tyvekoster til velgørenhed
Husk også at vis støtte og join facebook gruppen her.
http://www.facebook.com/group.php?gid=84997387195
Glæder mig til at se modstands-hjemmesiden og hvad der kommer til at ske med denne sag!
Bliv gratis medlem