Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 16 ud af 60 (598 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Synes du alle midler bliver helliget af målet? Hvad med føromtalte "Pædofile for Fred" - ville du støtte dem? (sikker ikke - du ville sikkert kvalmes ligeså meget over det "koncept" som alle andre anstændige mennesker).

Så, jeg tror godt vi kan blive enige om, at ikke alle midler helliger målet. Spørgsmålet er så, hvor man sætter grænsen. Og hvor det er klogt, at sætte grænsen.

Mållet helliger ikke midlet. Det vil det aldrig gøre. Og er det ulovligt, er det ulovligt, og så er den heldigvis ikke længere.

Og ja, det er forbandet uklogt af de velgørende organisationer, hvis deres jurister ikke har krydskontrolleret alle omstændighederne. Selvom jeg sagtens kan forstå deres desperation, idet de forsøger at hjælpe desperate mennesker, og derfor måske på nogle punkter selv føler, at mange af deres handlinger er legitimeret af deres mål.

Grænsen skal helt klart sættes, og det bliver den formentlig også. Men sålænge både aidonline, og de individer organisationerne støtter lukrerer af denne ordning, skal der gang i en god og effektiv retorik for at stoppe dem(da de vil få flere entusiastiske brugere for hver dag der går).

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tilføje mig til messenger, romme@sitevision.dk, så skal jeg nok teste.

Har en VM server med et par virtuelle XP maskiner, så det skulle nok kunne lade sig gøre.

 

Hvis der er brug for hjælp til udvikling eller hosting, så siger i bare til.

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Romme:

Hvis der er brug for hjælp til udvikling eller hosting, så siger i bare til.

Der ER brug for udvikling... holdet bag modtrækket sidder jo og spilder tiden på et debatforum :)


 

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

@deepundercover : Touché.

 

@Thomas Rosenstand: Nej, det ved jeg ikke så meget om. Men det bliver da spændende at følge med i. Jeg ser også en juridisk tolkning af denne sag, som grundlæggende for videre handling. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan vel ikke tage så lang tid at udvikle :)

Det jo bare et stykke kode der er vel 8 time indtil de fleste skal møde så der ligger vel en beta kl 0600 vi kan teste imorgen..

 

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sorenkenner:
Men jeg synes bare at situationen samtidig tjener til at belyse en interessant etisk / filosofisk diskussion ... nemlig om hvilke rettigheder man prioriterer højest i tilfælde som dette hvor legitime rettigheder på begge sider kolliderer

Der er da ingen rettigheder der kolliderer, for mit vedkommende er det mine sider, og dem har jeg vel selv rettighederne over?
Ingen andre end mig har ret til at bestemme hvad der skal være på mine sider...

sorenkenner:
Men det vil da bestemt være interessant at få prøvet i en retsal. Ikke så meget for den konkrete sags skyld ... men mere for at få en tilkendegivelse om hensynet til individets selvbestemmelse skal stilles over eller under hensynet til medie og annoncørers økonomiske interesser

Det her handler selvfølgelig også om økonomi, men det handler vel også om at man ikke bare kan stjæle sig til annonceplads på andres content? Eller er vi blevet en anarkistisk stat nu?

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også røget mange mails rundt til alle de afbilledlige organisationer på aidonlines hjemmeside..

Men da rart at se at ikke alle bare er ude efter at få hver en øre de kan stjæle..

Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ærligt talt deres impact bliver ret begrænset og vil godt nok blive meget overrasket hvis dette foretagende skulle skubbe nettet over i retning af en mikrobetalings-bølge. :P

Alt hvad dette kan betyde er at alle dem som tidligere har set gennem fingre med adblocking nu ret faktisk tager sig sammen og får lavet en indsats imod det fordi der nu rent faktisk er en snylter virksomhed med tvivlsom moral som udnytter folks dårlige samvittighed til at tjene nogle hurtige penge.

Som det også tidligere er nævnt er det ikke særligt besværligt at detecte og dermed reagere på disse adblockers.

~Allan Noer

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Yagobii:
I jeres modstand til aidonline(såfremt der officielt samlet bliver en), vil i samtidigt katalysere deres markedsføring.

Så ved du meget lidt om, hvad Danmarks online marketers kan, når de er enige om at trække samme vej. Og det er vi.

Eller som Mikkel ville have sagt: "Never fuck with an SEO" Big Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 16 ud af 60 (598 indlæg)