Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en investor. En person (eller flere) som vil investere i en færdigt produkt. Produktet er klar til salg og alle godkendelser er klar. Reklamedelen er klar, det vil sige alt fra Bannere, t-shirts, skjorter logoer, samples til eventuelle kunder og sågar små køleskabe. Alt er klar og alt er muligt. Produktet står klar og der er ingen grænser for hvor meget der kan produceres. Det hele er KLAR NU!! Derud over er der mulighed for eget logo eller sin helt egen dåse. Som sagt er alt muligt...

Det drejer sig om en energi drik. En meget lækker og forfriskende energidrik, som ikke indeholder sukker eller koffein. Kun naturligt indhold og desuden indeholder den Ginseng. Detter er en drik som henvender sig til alle, både unge som ældre. Desuden er den perfekt til sportsfolk, da den hurtigt og effektivt giver et ekstra skud energi. Drikken er naturligvis meget sund, pga den nøje afmålte ginseng og honning.

Drikken er desuden god som mix....

På skrivende stund står der allerede 6 containere klar til afsendelse...

Det skal nævnes, at der allerede er pantmærkning på dåserne og de kan sågar sælges i Norge (er godkendt).

Det er blevet vurderet at der kan sælges op imod 10.000.000 dåser i et land som Danmark, det første år. (tal taget ud fra hvormeget andre tilsvarende drikke sælger) Men jeg ved at der med den rette investor kan sælges mange flere. Og jeg tror på, ikke kun Danmark eller Norge, men hele norden og for den sags skyld også resten af verden....

For lige hurtigt at opsumere, så er det kort sagt et unikt produkt, som er 110 % klar til salg og langcering, mangler bare en der kan se mulighederne i det her...

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg henvender mig eller hvor jeg kommer i kontakt med investorer. Har arbejdet hårdt på det her i over et år nu og har behov for lidt hjælp til at finde gode og stærke pengefolk.

På for hånd tak

F. Frank

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:48

Hej Flemming,

Jeg har nogle indledende spørgsmål til dig:

1. Hvad skal du bruge pengene til?

2. Hvor meget drejer det sig om?

3. Hvad er forventet afkast til investor?

4. Hvad er tidshorisonten for indskud og efterfølgende afkast?

5. Hvor længe kan de allerede producerede drikkevarer holde sig?

Hilsen Martin

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 17:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming

Velkommen til Amino

Jeg har skrevet lidt om, hvorledes forbedrer sig på at inddrage en investor, måske du kan få lidt inspiration, klik på dette link.

Vær dog opmærksom på at det er hårdt marked, hvor selv Coca Cola har sine udfordringer

God vind og fornøjelse med det

Med venlig hilsen

Kim

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 13:53

Hey Martin...

For det første vil jeg sige mange tak for dit svar til mit indlæg... Det betyder meget for mig, at der er nogen der interessere sig for det, jeg har arbejdet hårdt med.

Jeg har meldt mig ind her, da jeg ikke ved så frygteligt meget om alt det praktiske ved feks distribution af et produkt (mit produkt) Jeg har åbenbart også haft lidt svært ved, at formullerer mig korrekt. Her tænker jeg på, hvad jeg gerne vil, forventer og håber på. Man lærer heldigvis hele tiden og kan nu se, at min iver åbenbart overskygger min evne til, at få spurgt om de ting jeg reelt gerne vil vide noget om... :o)

Så, for lige at starte forfra, så er det jeg søger en, som kan se muligheder i min energidrik. En som vil købe drikken af mig.. Så når jeg skriver "søger partner/investor, mener jeg en som vil købe produktet en som vil putte penge og tid i drikken. Få den distribueret ud og synliggjort... Jeg levere drikken og alt hvad dertil hører. Investoren køber et færdigt produkt, som dog kan tilpasses i vid udstrækning. Som nævnt i første indlæg - alt er muligt. Jeg søger altså kort sagt en eller nogen, som vil købe mit produkt. Hvad jeg skal tjene er naturligvis noget der skal forhandles på plads... Så det er op til den enkelte investor, hvor meget denne vil putte i.

Så, man kan vel sige, jeg ikke skal bruge flere penge nu. Jeg skal sælge og tjene x-antal øre/kroner pr solgt dåse.. Så vil gerne finde en, som vil købe mit produkt. En investor, en køber, eller partner med kapital, som kan se mulighederne i drikken....

Det forventede afkast afhænger af hvor meget investor/partner/køber kan sælge drikken til.. en fast udsalgspris er ikke noget jeg har regnet meget på, da jeg ikke er helt sikker på, hvad det kan være.. Men tager man udgangspunkt i en allerede eksisterende drik (BURN eller CULT) er det 1 drik for 15-20 kroner og to for 30 på tilbud.. Så kan man selv lave regnestykket... (en container indeholder 65000 dåser)

Tidshorisonten er jo svær for mig at vurderer.. Men afkast er der i princippet med det samme. Man kan sige, at sælger produktet fra dag 1 er der profit meget hurtigt. Det hele vil jo afhænge af, hvor god en investor/partner/køber, er til at få produktet ud til kunderne.  Men da det hele allerede står klart, er det jo et spørgsmål om at skabe hurtig omtale... Ik?

De 6 containere er klar til at blive fyldt omgående.. Så de står ikke og "rådner" op allerede, hvis man kan sige det sådan :o).... Det vil sige, der er 6 Containere klar til afsendelse, når de bliver afsat. De vil så blive fyldt og sendt, hvilket vil tage imellem 2 og 3 uger...  Derefter kan der køre en produktion konstant i så lang tid det er nødvendigt... 

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 13:57

Hey Kim....

Tak for linket.. Noget jeg vil tage til mig til en anden gang... Og tak for den "gode vind", hvis man kan sige sådan... :o) Har jeg sgu brug for (undskyld mit franske)

Skal hilse fra Tanja Enemark :o) og sige det da ligegodt er en lille verden vi lever i... :o)

Mange hilsner og tak

fra os begge

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:06

Hej Flemming.

Og velkommen til Amino.

Det er så vidt jeg læser slet ikke en investor, som du søger - men en aftager eller grossist.

Vedkommende skal jo købe (ikke investere) i 6 containere energidrik og distributere produktet ud i detailhandlen. Den slags sælges ikke ud af stalddøren eller hjemmefra, men skal ud i butikker.

Dit regnestykke er meget ufuldstændigt, idet du faktisk selv skal kalkulere din egen pris ud for produktet. Altså, hvad er det grossisten skal give for dine energidriks.

Når du har regnet denne pris ud (husk at inkludere fragt, håndtering, importtold etc), så kan du melde klart ud, at du har et parti energidrik 65.000 stk klar til private label og til en pris af kr X for hele partiet. Nu har grossisten så en mulighed for at vurdere om det er noget som både han og de handlende kan tjene penge på, og hvis han kan, så har du en kunde.

Det er den nemmeste del af manøvren. Den sværeste del er at finde interesserede købere i drikkevare-markedet, da der er en tendens til at der tilflyder nye produkter til dette marked konstant og konkurrencen er ekstremt hård. Desuden sidder der ganske få grossister på adgangen til hele den danske detailhandel, så kommer du ikke ind hos een af dem, så er det en mission impossible du er ude på her.

Held og lykke med det.

Flemming

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 14:24

Hey Flemming

Det var sgu et svar man kune forstå - og tak for det!

Du har jo ret... Hmmm...

Så det dusiger er, at jeg starter med at kontakte grossister, sender samples og regnestykke m.m... Ja, spørger måske dumt, men vil bare være sikker på jeg gør det rigtige..

Er der noget jeg skal være opmærksom på, med hensyn til "tyve"... Er det muligt for en grossist at "splitte" mit produkt ad og selv brygge løs?? Jeg har eneret på det her, men er der ikke stadig en mulighed for at det vil blive kopieret??

Ja, har sgu nok lidt noia på her, men det er jo min lille baby det her!

Du skriver der kun er få som sidder på adgangen til den danske detailhandel... Ved du hvem??

På forhånd tak

Flemming

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:41

Hej Flemming.

Jeg oplever hele tiden den der paranoia over at man skal ende med at blive kopieret. Det er faktisk et helt forkert fokus. Fokus skal være rettet mod at gøre tingene bedre, mere effektivt, hurtigere og venligere. Skulle du blive kopieret, så sørg for at du kun kan se konkurrenterne i dit bakspejl og ikke på siden af dig. Vær opfindsom, gør noget anderledes, bedre og sjovere, så de aldrig får et ben til jorden.

Når det er sagt, så er grossister ikke kopister. De er handelsmænd, der vil gøre en god forretning på både kort og langt sigt. De har ingen interesse i at kopiere/stjæle dit produkt, men kun i at tjene penge på det. De gider ikke producere selv, det har man jo producenter til.

Med hensyn til grossister, så ved jeg at COOP og Dansk Supermarked har deres egne indkøbsafdelinger og de tegner sig jo for over halvdelen af dansk detailhandel alene. Dertil kommer Dagrofa, som har en stor del af de selvstændige købmænd og frivillige kæder i deres fold. Så er der Metro, som massevis af mindre kiosker og selvstændige handler hos. Udover det, så findes der nogle få mere, som jeg dog ikke husker navnene på, men mon ikke du kan google dem? Ellers kan du prøve at ringe til DSK (De Sammensluttende Købmænd) og spørge ind der - eller simpelthen spørge for dig, når du går i kiosken eller supermarkedet, hvem de handler hos.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:41

Flemming Frank:

Hey Kim....

Tak for linket.. Noget jeg vil tage til mig til en anden gang... Og tak for den "gode vind", hvis man kan sige sådan... :o) Har jeg sgu brug for (undskyld mit franske)

Skal hilse fra Tanja Enemark :o) og sige det da ligegodt er en lille verden vi lever i... :o)

Mange hilsner og tak

fra os begge

Det er sgu da for sjovt, verden er et lille sted

Har lige prøvet at finde Tanja på facebook og tilføje hende, så må vi jo håbe det var hende (no pic)

Nå, men rigtig, super god vind med det 

Selvom jeg kan forstå det bliver lidt af en udfordring..! 

Håber i hygger og har det super

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:21

Hej.

Du kan kontakte mig på kenneth@multi-revision.dk for hjælp til at finde investorer, hvis det skulle have din interesse.

Kenneth

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)