Jeg søger en investor. En person (eller flere) som vil investere i en færdigt produkt. Produktet er klar til salg og alle godkendelser er klar. Reklamedelen er klar, det vil sige alt fra Bannere, t-shirts, skjorter logoer, samples til eventuelle kunder og sågar små køleskabe. Alt er klar og alt er muligt. Produktet står klar og der er ingen grænser for hvor meget der kan produceres. Det hele er KLAR NU!! Derud over er der mulighed for eget logo eller sin helt egen dåse. Som sagt er alt muligt... Det drejer sig om en energi drik. En meget lækker og forfriskende energidrik, som ikke indeholder sukker eller koffein. Kun naturligt indhold og desuden indeholder den Ginseng. Detter er en drik som henvender sig til alle, både unge som ældre. Desuden er den perfekt til sportsfolk, da den hurtigt og effektivt giver et ekstra skud energi. Drikken er naturligvis meget sund, pga den nøje afmålte ginseng og honning. Drikken er desuden god som mix.... På skrivende stund står der allerede 6 containere klar til afsendelse...
Det skal nævnes, at der allerede er pantmærkning på dåserne og de kan sågar sælges i Norge (er godkendt). Det er blevet vurderet at der kan sælges op imod 10.000.000 dåser i et land som Danmark, det første år. (tal taget ud fra hvormeget andre tilsvarende drikke sælger) Men jeg ved at der med den rette investor kan sælges mange flere. Og jeg tror på, ikke kun Danmark eller Norge, men hele norden og for den sags skyld også resten af verden....
For lige hurtigt at opsumere, så er det kort sagt et unikt produkt, som er 110 % klar til salg og langcering, mangler bare en der kan se mulighederne i det her...
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg henvender mig eller hvor jeg kommer i kontakt med investorer. Har arbejdet hårdt på det her i over et år nu og har behov for lidt hjælp til at finde gode og stærke pengefolk.
På for hånd tak
F. Frank |
Hej Flemming,
Jeg har nogle indledende spørgsmål til dig:
1. Hvad skal du bruge pengene til?
2. Hvor meget drejer det sig om?
3. Hvad er forventet afkast til investor?
4. Hvad er tidshorisonten for indskud og efterfølgende afkast?
5. Hvor længe kan de allerede producerede drikkevarer holde sig?
Hilsen Martin