Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: 1TB USB 2.0 harddisk - Danmarks billigste

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu engang fornøjelsen af at præsentere et fantastisk harddisk-tilbud for jer aminoer.

Står du og mangler en stor ekstern harddisk til en lille pris? Så prøv denne her.

Hele 1TB harddisk til 504kr + moms. Den kan sendes med Postdanmark for 64kr - der er også mulighed for at afhente på mit kontor som er lige ved Nørreport st. - efter aftale.

Samlet pris incl porto og moms: 694kr

Det er med hele svineriet: Strømforsyning, usb kabel, manual, moms og garanti !

Det er Plug&Play - du skal bare købe den og sætte den til og så er den ellers klar til at blive fyldt op med film, musik, spil eller hvad du nu ellers kan finde på !

Produktspecifikationer:

WD Elements Desktop WDE1UBK10000
1 TB

USB 2.0

Strømforsyning medfølger

USB-kabel medfølger.

Bredde:  12.5 cm

Dybde:  20.4 cm

Højde:  3.6 cm

Vægt:  1.02 Kg

Du kan bestille ved at trykke på harddisk-billedet. Der kan benyttes følgende betalingsmidler:

Bankoverførsel.

Dankort/Visa-Dankort

Paypal (herunder udenlandske betalingskort)

og kontant.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Hej Remy.

Tak for dit svar.

Der er altså også tale om nye harddiske her - splinternye harddiske - friske fra fabrikken.

Min pris på 630kr for harddisken er Danmarks billigste i skrivende stund - den finder du ikke billigere nogen steder i Danmark.

Jeg har desværre ikke Danmarks billigste fragt endnu, desværre - jeg ved ikke hvor de får fragt for 24kr henne... men jeg kan ikke skaffe det. Så jeg satser på at levere de billigste harddiske i stedet.

Jeg kan matche deres pris -2kr: 689kr hvis der bestilles til levering via GLS pakke-shop konceptet som jeg ikke er fortaler for, men som jeg tilbyder mine kunder for at de kan spare penge.

Selv hvis jeg kostede et par kroner ekstra vil det for kunderne være tjent hurtigt hjem for hvis der er noget i vejen med en disk byttes den på stedet - ikke noget med besværlige rma-formularer eller sniksnak - hurtig og kompetent service.

VH Jørgen Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:

Remydk:

Min pris på 630kr for harddisken er Danmarks billigste i skrivende stund - den finder du ikke billigere nogen steder i Danmark.

DK's billigste er altså ikke helt korrekt. Jeg har haft dette tilbud de sidste 2 måneder. Har da også kun en enkelt tilbage nu:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=wd+elements+external&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

WD Elements 1000GB usb harddisk

Går ud fra det er den samme.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 21:22

Tobias Thaastrup-Leth:

Jørgen Olsen:

Remydk:

DK's billigste er altså ikke helt korrekt. Jeg har haft dette tilbud de sidste 2 måneder. Har da også kun en enkelt tilbage nu:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=wd+elements+external&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

Hej Tobias.

Jeg må så tage hatten af.

Incl moms og forsendelse? For satan da - se dog for hulen at komme på edbpriser hvis du kan skaffe flere !!! :) Hvis du ikke gider så synes jeg vi to skal indgå et partnerskab :)

VH Jørgen Olsen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:26

Tobias Thaastrup-Leth:

Jørgen Olsen:

Remydk:

Hej Tobias,

Til kr. 500,- plus moms inkl forsendelse, er jeg gerne køberen af den sidste du har.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:35

Uanset om Olsen-it er den billigste eller ej. Så levere  han en god service jeg bestilte for et stykke tid siden en harddisk fra ham, den røg på posthuset med det samme selvom klokken var lidt i 17.00Yes

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

lol

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:43

Remydk:

lol

Super konstruktivt indlæg.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 21:44

Aboutweb.dk:

Uanset om Olsen-it er den billigste eller ej. Så levere  han en god service jeg bestilte for et stykke tid siden en harddisk fra ham, den røg på posthuset med det samme selvom klokken var lidt i 17.00Yes

Hej Aboutweb.

Tak for feedback.

Jeg satser dog alligevel på at være den billigste - det er det eneste der batter i denne branche - jeg kan dog ikke på nuværende tidspunkt slå Tobias på lige den model der, desværre.

Men kan udover det fortælle at varer på lager bestilt inden kl. 19 normalt bliver leveret dagen efter da vi kører på posthuset kl. 20 på hverdage.

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)