OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du kan altid spørge ihvertfald - jeg er som regel konkurrencedygtig og har store planer for fremtiden :)
Tilbudet løber i første omgang en uge.
VH Jørgen Olsen
Hej Olsen,
Hvad er leveringstiden, hvis jeg bestiller en hos dig i dag?
Det ser ud til, at jeg er nødt til at have endnu en af de hurtige 1TB diske.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Harddisken er taget i brug og virker fantastisk med hurtig søge- og overførselstid.
Betaler du med dankort burde du kunne have den i overmorgen.
VH Jørgen Olsen
Fint, Sender du et link til stedet, hvor jeg kan betale?