Har desværre haft uheld med 2 WD diske af samme type som Jørgen har til salg. Det var simpelthent strømforsygningen der stod af og jeg havde en slåskamp med El-giganten før jeg fik lov til at åbne dem og tage mine data ud.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Done! Ser frem til at modtage harddisken på torsdag. Tak for handlen.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Har desværre haft uheld med 2 WD diske af samme type som Jørgen har til salg. Det var simpelthent strømforsygningen der stod af og jeg havde en slåskamp med El-giganten før jeg fik lov til at åbne dem og tage mine data ud.
Jeg har solgt 60stk af dem og har ikke haft en eneste fejl. Men bortset fra det vil jeg ikke gøre mig bedre end elgiganten hvad åbning angår - hvis du skal åbne den mister jeg min garanti.
Jeg ville dog i den situation tilbyde en kunde at låne en strømforsyning fra en anden disk så han kunne få sine data ud.