Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min online brude butik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Tørring
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Kan I give mig feedback på min butik? Den hedder www.brudesmykker.dk . Jeg vil gerne salge den, men før jeg gør det, vil jeg gerne lave nogle ændringer (f. eks bedre beskrivelser).

Men hvad synes I om andre aspekter af shoppen? Design, antal af varer (150 lige nu), trust signs, osv.

På forhånd tak!  Smile

MVH
Paula 

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:05

Jeg synes at siden er rigtig flot. Du mangler unikke beskrivelser af produkterne, og med det vil du kunne få besøgende fra søgemaskinerne.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:47

Hej Paula,

Dit design er umiddelbart lækkert og indbydende. Produktsiderne skiller sig dog ikke væsentligt ud men det er svært med det system du har valgt.

Desværre har systemet du har valgt også store problemer med duplicate content, og det vil du/køber fortryde på sigt. Et eksempel på duplicate content problemet kan du se på denne google søgning

Derudover skal du arbejde lidt med de overordnede meta-tags. Kig eksempelvist på title-tagget i dette eksempel.

I øvrigt bør du overveje at lægge trustpilot linket i en iframe. Hvis trustpilot hænger (og det hænder desværre) så medfører det at hele din side hænger, mens der ventes på trustpilot.

Fra Tørring
Tilmeldt 25. Jun 08
Skrevet kl. 11:03

Thomas og Anne, tak for feedback'er.

Alt med hensyn til problemer omkring doublicate content m.m er udviklet og kommer i en opdatering af shoppen senere. Smile .

Thomas, jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med trustpilot linket? Er det ikke et billede med link som så meget andet?

Med venlig hilsen

Paula

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 12:23

pedersenpaula:

Thomas, jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med trustpilot linket? Er det ikke et billede med link som så meget andet?

Arhh, jeg ser først nu at du har "snydt" med trustpilot linket. Som regel serverer trustpilot billedet fra deres server så brugerne kan se den RIGTIGE trustrating i realtime.

Fra Tørring
Tilmeldt 25. Jun 08
Skrevet kl. 09:47

Hej Thomas. Det er nu også den RIGTIGE bedømmelse.  Smile Det snyder vi ikke med. Men det er rigtigt vi ikke har direkte opkobling til trustpilot med opdatering af den præcise rating. Derfor kunne jeg heller ikke forstå siden kunne hænge fra dem, og have indvirkning på os.

Med venlig hilsen

Paula

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:55

Hej Paula

Jeg syntes, at det er rigtig indbydende site, let at finde rundt i og overskuelig Wink

Mit øje bliver bare en anelse ramt af at du mixer dine brude med dukker og rigtige modeller. Jeg syntes klart, at du skal vælge en ens linje og kun benytte levende modeller.

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 13:36

pedersenpaula:

Hej Thomas. Det er nu også den RIGTIGE bedømmelse.  Smile Det snyder vi ikke med.

Hmmm... Jeg kan tælle til 5 "stjerner" på dit trustpilot billede, men kun til 4 stjerner på trustpilots side ... I skal have flere 5-stjernede bedømmelser for at få 5 stjerner på trustpilot.

Fra Tørring
Tilmeldt 25. Jun 08
Skrevet kl. 23:47

Jeg troede 5 stjerner i de feedbacks man havde gav en 5 stjernet bedømmelse. Den er lige smuttet. Stick out tongue

Maibritt, det har du sikkert ret i, at der skal være en ren linje gennem siden. Kunne godt være man skulle ofre en dag på en fotograf.

Med venlig hilsen

Paula

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)