Vedr. brug af superlativer i Google Adwords, så kan du (uden at skrive det i din annonce) tilføje ordet "danmarks billigste keyword" eller "billigste keyword". Så kan du på den måde anvende superlativer. |
Kim S:Undskyld jeg læste ikke lige alle svarene,
Jeg mener bestemt også at du må skrive at du er bedst eller billigst uanset om det passer eller ej, hvis du - som det nævnes - ikke nævner specifikke konkurrenter. Som Rikke siger, hvis en konkurrent trak dig i retten for det, skulle du formentligt kunne bevise påstanden. Men selv de store firmaer gør jo brug af disse påstande, og jeg har aldrig hørt om at der er nogen der er blevet trukket i retten for det.
Jeg mener ikke at det er rigtigt. Tag fx. ElGiganten som også bliver nævnt. De markedsfører sig ikke med at de er billigst, men at de vil være billigst. Jeg er sikker på at der er en forskel :)
Jeg kan dog desværre ikke komme med det endegyldige svar, da jeg ingen belæg har for det, desværre. Dog er jeg sikker på at der ikke vil ske noget ved det, da andre webshops med samme målgrupper ikke ville have tiden eller overskuddet til at bruge i en retssal - men det var jo ikke spørgsmålet.