Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af IT/kontrakts Advokat

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Selektiv:

De muligheder du nævner Mikkel, er ikke kun muligheder, som en IT-nørd kan forhandle sig frem til - det kan en advokat også Big Smile

Jeg har på intet tidspunkt sagt du skulle blande flere IT-Nørder ind i det ... det skal du for guds skyld ikke.

Jeg sagde derimod at du skulle få det hele kigget igennem af en som har merkantil forståelse og generel forretningssans på den ene side, samt erfaring med projektledelse og udvikling på den anden side. Min erfaring siger mig at der _alt for tit_ er misforståelser i netop sådan nogle sager som ville være blevet løst tidligere og hurtigere hvis der havde været en sådan person inde over.

Men nu skal jeg nok lade være med at diskutere din sag mere, held og lykke :)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:09

Ja, det ER kontraktbrud af en af de RIGTIG slemme slags.

MEN dette har de ikke helt forstået og tror, at de bare kan gå fra opgaven uden, det får nogen konsekvenser for dem.

Når de bliver klar over, at de faktisk kan blive erstatningspligtige overfor mig for de tab de forårsager både ved at skulle hyre en ny programmør, og de tab jeg får ved mangelden indtjening på portalen og tab på foredragsholdere mv. - så tror jeg de vil få noget at tænke over.

De tab de får på at lave kontraktbrud vil i sidste ende sagtens kunne udhule den fortjeneste de får ved at gå videre med andre opgaver.

Dertil fatter jeg ikke deres opførsel. De er en forholdsvis ny virksomhed, som har brug for gode referencer og et godt ry. Jeg har et KÆMPE netværk, faktisk er den portal jeg er ved at bygge netop indrettet med en masse fordele til iværksættere. De kunne have fået en rigtig god reference og opgaver gennem mig, hvis bare de havde grebet problemet anderles an og havde taget en samtale med mig istedet for bare koldt at trække sig. Det eneste de får, hvis de sætter sig helt på tværs, vil være et dårligt ry blandt flere hundrede iværksættere

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:12

Selektiv:

Jeg har et KÆMPE netværk, faktisk er den portal jeg er ved at bygge netop indrettet med en masse fordele til iværksættere.

Det site glæder jeg mig rigtig meget til at høre mere om ... hvornår får vi noget at høre? :) Det kan måske være det var sådan et projekt man skulle tilbyde gratis assistance til bare for at være en af de første der var "med på vognen"? :P

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 12:13

Selektiv:

Ja, det ER kontraktbrud af en af de RIGTIG slemme slags.

MEN dette har de ikke helt forstået og tror, at de bare kan gå fra opgaven uden, det får nogen konsekvenser for dem.

Vi andre var vist lidt for hurtige med at "genkende" situationen. Held og lykke med med at finde en advokat.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 12:16

Hej Mikkel Smile

Desværre er det et kvindenetværk, ellers var du mere end velkommen!

SMil

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:18

Selektiv:

Desværre er det et kvindenetværk, ellers var du mere end velkommen!

Buh! Ligestilling!!!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:21
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:21

Nu anbefaler jeg normalt ikke min advokat til andre ... men hvis du lover ikke at sagsøge mig så : http://integralaw.dk/hvem-er-vi/kompetencer-.aspx

:)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 12:25

Jeg vil nu mene, jeg har været grundig.

Men idioter kan ingen jo gardere sig imod!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 12:26

Hej,

Som sagt, vil jeg mene, jeg har været grundig - og idioter kan ingen gardere sig imod.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)