Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af IT/kontrakts Advokat

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Min leverandør af min potal-løsning har igår, uden at blinke og uden at give udtryk for nogen form for dårlig smvittighed, meddelt mig, at de har tænkt sig at begå kontraktbrud, og først levere min portal to-tre måneder efter den deadline der er aftalt i kontrakten.

De har brug for at tage andre opgaver ind, som de tjerne mere på, og derfor vil de nu - stik mod kontrakten - sætte deres medarbejdere over på de opgaver de tjener penge på istedet for at opfylde kontrakten med mig.

Jeg er selv jurist, men har brug for at kunne rådføre mig en en IT-kontrakt kyndig advokat.

Anbefalinger af en god IT-kontrakt kyndig advokat modtages med kyshånd Indifferent

Bor i København, men det er ikke noget krav, at advokaten bor her, hvis I har anbefalinger af en der er rigtig god i jylland - det meste kan klares over tlf.

Håber på masser af bud.

Smil

Rikke

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:04

Et godt bud kunne være Anders Wernblad fra advokatfirmaet Lett i Kbh. Det lyder som det lige er hans fagområde.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 11:05

Tak for svar.

Ved du, hvad hans timepris er?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:18

nope - men næppe billig! Dygtige advokater har desværre det med at kende deres værdi....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et typisk tilfælde af at du har handlet for billigt / de har solgt sig for billigt.