Jeg skal til at lave en webshop der skal knyttes til en fysisk butik. Altså shoppen skal integreres med vores lagersystem. (Satelite fra DDD)
Er der nogen der kender et firma der har erfaring med webshops og integration af Detail Datas lagersystem Satelite? Det skal kun være den tekniske del, da jeg har en kontakt til et desigbureau der laver design osv.
Det behøver ikke nødvendigvis være den billigeste løsning, så hellere den bedste...
Efter min egen erfaring og vurdering leverer henholdsvis dandomain.dk og scannet.dk danmarks bedste webshops som er ret brugervenlige i opsætning af design og styring i admin-sektionen. Men ved ikke om de kan klare det med lagerstyringen. Men det er værd at smide dem en mail. De har sikkert nogle skrappe programmøre siddende :)
Vi arbejder med forskellige integrationer til forskellige systemer, selvom at vi ikke har konkret erfaring med systemet med Detail Data - vil jeg meget gerne gå i nærmere dialog om hvad i ønsker af integrationen.
Derefter undersøger vi hvilken shopløsning der vil understøtte jeres behov bedst muligt, og kan give et estimat på hvad en integration til systemet vil koste.
Du er velkommen til at ringe til os på 89 938 138 eller sende mig en mail på henrik /a/ danskwebinnovation.dk
Vi kan godt hjælpe dig med en løsning hos reklamebureauet redeluxe. Du kan kontakte mig på dvk@redeluxe.dk hvis jeg skal hjælpe dig frem til den bedste webshopløsning og efterfølgende markedsføring.
Som så mange andre kan vi også tilbyde en webshop. Forskellen er at vi gør det til en fast pris du kan se allerede nu: 9.995,-
Dette inkluderer:
Unikt design
En professionel webshop bygget på open source systemet Magento, som er et af de stærkeste på markedet (imho væsentligt bedre end DanDomain og Scannet).
Professionel hosting hos MagentoHotel.dk og betalingsgateway hos epay.dk hele første år
Rasmus prøv og se hvad han efterspørger - du kan slet ikke leverer det han efterspørger.
Vi kan godt lave løsningen men det er ikke en hyldevare vi har pt. så det er nok umiddelbart mest lønsomt at hoppe på løsningen fra Togidata hvis ellers man kan forene sig med valget af OsCommerce som webshop fundament.
Rasmus prøv og se hvad han efterspørger - du kan slet ikke leverer det han efterspørger.
Jeps... Det skriver jeg også. Men ingen af de andre potentielle leverandører havde heller ikke erfaring med Sattelite. Som du selv skriver tror jeg ikke der er mange standard shops der har integration til Sattelite, så det er nok en custom løsning som vi pt ikke leverer.