Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kender et firma der kan lave webshops

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at lave en webshop der skal knyttes til en fysisk butik. Altså shoppen skal integreres med vores lagersystem. (Satelite fra DDD)

Er der nogen der kender et firma der har erfaring med webshops og integration af Detail Datas lagersystem Satelite? Det skal kun være den tekniske del, da jeg har en kontakt til et desigbureau der laver design osv.

Det behøver ikke nødvendigvis være den billigeste løsning, så hellere den bedste...

Tak for hjælpen,

Mvh Garder

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:07

Efter min egen erfaring og vurdering leverer henholdsvis dandomain.dk og scannet.dk danmarks bedste webshops som er ret brugervenlige i opsætning af design og styring i admin-sektionen. Men ved ikke om de kan klare det med lagerstyringen. Men det er værd at smide dem en mail. De har sikkert nogle skrappe programmøre siddende :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:12

Hej Garder,

Velkommen på Amino.

Vi arbejder med forskellige integrationer til forskellige systemer, selvom at vi ikke har konkret erfaring med systemet med Detail Data - vil jeg meget gerne gå i nærmere dialog om hvad i ønsker af integrationen.

Derefter undersøger vi hvilken shopløsning der vil understøtte jeres behov bedst muligt, og kan give et estimat på hvad en integration til systemet vil koste.

Du er velkommen til at ringe til os på 89 938 138 eller sende mig en mail på henrik /a/ danskwebinnovation.dk

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:15

Hej Garder

Vi kan godt hjælpe dig med en løsning hos reklamebureauet redeluxe. Du kan kontakte mig på dvk@redeluxe.dk hvis jeg skal hjælpe dig frem til den bedste webshopløsning og efterfølgende markedsføring.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:41

Hej Garder

Vil ikke anbefale ScanNet hvis du øsnker i moderne shop med et spændende design. Man kan godt mærke at deres setup har en del år bag sig.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej garder,

Vi har netop lavet det du beskriver der. Vi har lavet en shop for en kunde, og intergreret begge veje op imod Satelite Systemet.

Det vil sige at systemet opdaterer shoppen, og satelite alt efter hvor købet sker. Så det har vi erfaring med.

Selve shoppen er baseret på OSCommerce, og bliver din helt egen software, som du kan tilpasse dine behov frem over.

Du er velkommen til at kontalte mig for yderlige oplysninger. Du kan se vores referencer på www.togidata.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:41

Hejsa

Som så mange andre kan vi også tilbyde en webshop. Forskellen er at vi gør det til en fast pris du kan se allerede nu: 9.995,-

Dette inkluderer:

• Unikt design
  • En professionel webshop bygget på open source systemet Magento, som er et af de stærkeste på markedet (imho væsentligt bedre end DanDomain og Scannet).
  • Professionel hosting hos MagentoHotel.dk og betalingsgateway hos epay.dk hele første år

Se en Magento demo shop her

Se mere om vores tilbud her

Men som de andre her, har vi desværre ikke erfaring i at integrere Satelite.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:35

Rasmus prøv og se hvad han efterspørger - du kan slet ikke leverer det han efterspørger.

Vi kan godt lave løsningen men det er ikke en hyldevare vi har pt. så det er nok umiddelbart mest lønsomt at hoppe på løsningen fra Togidata hvis ellers man kan forene sig med valget af OsCommerce som webshop fundament.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:22

Ronnikc:

Rasmus prøv og se hvad han efterspørger - du kan slet ikke leverer det han efterspørger.

Jeps... Det skriver jeg også. Men ingen af de andre potentielle leverandører havde heller ikke erfaring med Sattelite. Som du selv skriver tror jeg ikke der er mange standard shops der har integration til Sattelite, så det er nok en custom løsning som vi pt ikke leverer.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 16:56

Har du et link til dem som har lavet sattelite? det eneste jeg kunne finde var kingtron.dk eller noget i den stil, og deres side var nede.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)