Hej med jer. Håber I har mulighed for at nyde det dejlige vejr? Jeg har virkelig brug for nogle råd og vejledning. Så jeg håber, at der er nogen herinde, der kan være mig behjælpelig. Det drejer sig om, at jeg har et depositum til gode hos min gamle udlejer. Han har bekræftet, at jeg har pengene til gode. Nu har jeg hørt, fra en anden, som osse har penge til gode hos ham, at han(udlejer) er erklæret konkurs, og at han(anden lejer) ikke kan få hans penge. Udlejer har ikke kontaktet mig. Er der noget, jeg kan gøre for at sikre mig det, jeg har til gode? Jeg vil meget gerne uddybe sagen, hvis der er behov for det. Jeg ser meget frem til at høre fra jer. De bedste solskinshilsner Jim Jørgensen |
Du rejser dit krav overfor konkursboet og stiller dig op i køen ligesom de andre kreditorer, og må så vente og se hvad der kommer ud af det.
Hvis ejendommen du har lejet dig ind i bliver solgt, kunne man muligvis forestille sig at den nye udlejer hæfter for det tidligere indbetalte depositum, men jeg er ikke sikker på det.