Hej Dennis
Jeg vil sige det sådan at for artiklen i vinavisen har vi fået et trecifret besøgende udelukkende fra linket i artiklen - så det må siges og være en pæn trafik i mine øjne. Det har samtidig givet os nogle ordrer som vi måske ikke havde fået hvis ikke vi havde været omtalt, who knows? Det der er det bedste ved omtalen er at en restaurant kæde har henvendt sig , og vi afsendte netop i går den første mængde til dem som en prøve ordre til en enkelt restaurant - så håber vi blot på at de lever op til forventningerne, for så kunne det blive rigtig sjovt ;) - så konkusionen er at det har givet rigtig godt - over hvad jeg forventede, selvom mine forventninger også var meget små.
Nu må vi se hvad vinforum.dk kan formå og give os, men jeg ved hvertfald at der er væsentlig flere brugere af dette forum i forhold til vinavisen, samtidig skulle vi også gerne være og finde i det nyhedsbrev der snart lander i brugernes mail box - ca. 25000 tilmeldte - så jeg må sige efter resultatet af vinavisens artikkel, så vil jeg da næsten blive skuffet hvis ikke der kommer lidt ud af dette også.
Vi har faktisk også fået vores glas til salg i én fysisk butik - Normann Copenhagen inde på trianglen hvor der også bliver solgt pæne mængder.
Så i det store hele er vi meget tilfreds efter de første 2½ uge vi har været i luften - og igen er dette uden ad words mv som vi først er ved at få gjort klar nu, samt vores indeksering hos google er rigtig lav.
Vi håber blot interessen fortsætter og at dem der køber glassene bliver glade for den vare de har købt og lader anbefalingerne løbe fra und til mund
God dag.
Bendtsen