Sølv tryk: Minimum 300 stk. (mere besværligt at arbejde med end de normale farver)
guld tryk: Minimum 2000 stk. (da prisen på denne farve er meget højere end den normale)
Grøn blæk: minimum 200.000 stk (minimum penfabrikken i kina kræver hvis man vil vælge anden farve blæk)
Så kom det på plads. :)
Omkring en sort pen med logo (lilla/pink) - så ville jeg igen vælge pen 5 som er den eneste der er rigtig sort. ellers skal du vælge pen 1, den er i en grå/sort udgave. Hvis du skal have en anden farve end sort/hvidt tryk koster det en 50'er ekstra. Så fx. vil 100 stk pen 1 med lilla eller pink tryk på koste: 175 + 50 = 225 kr pr 100.
Nu skriver jeg lige for at huske mig selv på det. Jeg er lige kommet hjem fra open by night i Fredericia, og har da fået en 7-8 fadøl. Så jeg glemmer helt sikkert den her tråd i morgen :-)
Jeg ville blvie glad hvis du gad at sende mig noget på min mail: ykv@yngvi.dk
Jeg skal bruge noget logo og tekst på kuglepennen. Du får helt sikkert mig som kunde ;) Dét dét er billigt!
Ahh, er du sikker? :) - synes eller jeg kunne tælle en del folk på jeres kontor, og de bruger vel mindst 1000 kuglepenne per person per år? - det er helt normalt
Jeg har dog bestilt 300 stk af Pen 1 på hjemmesiden, da jeg gerne vil have dem i farven sort.
Super tilbud
Fortsæt endelig med den slags tilbud
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn