Hej alle aminoer
normalpris for 100 stk: 169 kr Prisen er for 100 stk inkl 1 tryk i hvidt eller sort på kroppen af pennen. |
- er det muligt at få sort med sølv tryk?
Hej alle aminoer
normalpris for 100 stk: 169 kr Prisen er for 100 stk inkl 1 tryk i hvidt eller sort på kroppen af pennen. |
- er det muligt at få sort med sølv tryk? |
Kan man få det med logo, og ikke "kun" med firmanavn i tekst? |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jakodan: Nielco: |
Jeg kender overhovedet ikke priser på den slags, men synes at det virker super billigt. Er det så kuglepenne i rimelig kvalitet? Jeg troede at det var meget dyrere at få trykt i så små mængder. |
Fint! ![]() Er der plads til både et logo og et slogan? Er kuglepennene i en fin kvalitet - når de nu ikke koster mere? Hvis ja, Så skal jeg da lige have bestilt. I hvilket format vil I have logo (og eventuel slogan)? |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
selvfølgelig er det ikke parker kuglepennene - men ja, kvaliteten er på højde med andre "noname" kuglepenne.
|
Jeg sender dig en mail. |
Find mig på LinkedIn
Hej jeg kunne måske også godt bruge 100, men jeg kunne så godt tænke mig i guldskrift :), bare for at være problematisk, det er dog kun www.hjemmesidenavn.dk og så skal der så stå v/ Thomas Ørts og så mit mobil nr. |
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
I Inloco Regnskab (og delvist Regnskabsskolen) har brug for kuglepenne med grønt blæk. Når du får sådan nogle i dit sortiment, er jeg meget interesseret. :-) Anette |