Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan give et bud på at lave en hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg er igang med at undersøge hvad det vil koste at lave en hjemmeside incl. grafisk design, hosting og SEO og jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med at svare på mit indlæg.

Jeg har lavet nogle bulletpoints over hvad hjemmesiden skal kunne, men hvis der er mangler eller noget I er i tvivl om må I endelig spørge.


Er der nogen af jer der kan give et estimeret tilbud og et ca. bud på hvor langt tid det tager at udvikle/lave sådan en hjemmeside?

bullet points:

pre-forside
- hvor vi kan skrive en velkomst meddelelse og indsætte et billede

forside
- dynamisk materiale fra de to blogs + kategorier

Blog 1
- hvor vi selv uploader materiale såsom video, billeder og tekst
- "share" funktion til twitter, facebook, stumbleupon, digg, reddit, delicious og email
- brugere skal kunne kommentere

Blog 2
- hvor vi selv uploader materiale såsom video, billeder og tekst
- "share" funktion til twitter, facebook, stumbleupon, digg, reddit, delicious og email


det skal være muligt for os at "tagge" alt blog materiale og putte det ind i en tag cloud på forsiden og på de forskellige blog sider for let søgning.
- der skal være mulighed for at vælge foretrukne tags, som kan sendes pr. email når nyt indhold bliver uploadet


Kontakt side - 4 undersider med billeder, tekst og links til twitter, facebook, linked-in og delicious


Interaktiv "playground"
- brugere skal kunne gå igennem forskellige slides/øvelser hvor de kan skrive tekst
- det skal kunne bestille en bog via email

mvh joakim

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaospiloten,

Jeg vil gerne give dig et tilbud, men jeg kunne godt tænke mig, at ringe til dig for at stille et par spørgsmål.

Hvis du er interesseret kan du evt. sende mig en PM eller ringe til mig direkte: 4358 3737

vh Bobby

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim,

Jeg vil meget gerne give et tilbud på opgaven og klar deadline. Har du en mail jeg må skrive til?

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim

Vi har i flere år udviklet og designet hjemmesider, på tværs afforskellige prisleje og kategorier.

Vi har kikket på dine krav til siden. En webløsning i den størrelse og klasse kan du få lavet relativt billigt og på ganske kort tid. Vores umiddelbare vurdering ville være et engangsbeløb på omkring 2000-2500 kr. for et helt  system + design. Alle priser er inklusiv moms.

Desuden tilbyder vi gratis web hosting og vedligeholdelse til alle vores kunder, på livstid.

Hvis du skulle være interesseret i få lavet din hjemmeside hos vores firma, er du meget velkommen til at skrive til kontakt@miragestudio.dk. Så kan vi aftale en fin lav pris, som du helt sikkert vil være tilfreds med.

For seneste designs (portfolio) og firmaprofil kan du besøge vores firma's hjemmeside på www.miragestudio.dk

 

Jens

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Billigt, nemt og rigtig super

links her

mvh

 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim

Vi vil meget gerne give et tilbud på opgaven. Vi kan evt bruge wordpress eller joomla( prisen omkring 2-3000 dkr inkl moms) . 

Send en mail til mig  leo@xgn.dk

Mvh Leo

www.ewebdesign.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim.

Jeg vil meget gerne give dig en tilbud på hjemmeside-løsning.
Jeg kunne samtidig godt tænke mig at få en snak om tingene, eventuelt over tlf.

Du er meget velkommen til at kigge forbi: NP3Design.com hvor du kan se nogle prisoverslag.

Har dette interesse, er du meget velkommen til at ringe til mig på: 4060 6223

 

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com
(+45) 4060 6223

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

kaospiloten:
pre-forside
- hvor vi kan skrive en velkomst meddelelse og indsætte et billede

Jeg vil IKKE give dig dig et tilbud. Men...

Hvis det du mener med en "pre-forside" en slags "splash" forside som vises inden den "rigtige" forside. Så vil jeg anbefale dig at skrotte denne ide. At have splash forsider er soooo nineties Smile. Der er ikke mange der bruger dem længere.

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig Supersolid! (http://www.supersolid.dk) der kan det hele.

/Caspar

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Pedersen:
Vores umiddelbare vurdering ville være et engangsbeløb på omkring 2000-2500 kr. for et helt  system + design. Alle priser er inklusiv moms. Desuden tilbyder vi gratis web hosting og vedligeholdelse til alle vores kunder, på livstid.

Hvis I virkelig leverer varen, vil jeg godt udråbe det til et kanon tilbud. For 1.600-2.000 kroner, tilbyder I at lave et system, der lyder til at kræve væsentlige tilpasninger inkl. design (eller kom det oveni?).

Jeg regner med at leve 50-60 år endnu - da du driver virksomheden som personligejet, kan jeg gøre kravet gældende mod dig ligeså længe som du lever. Hvis vi er samme alder, kan jeg altså få 50-60års hosting inkl. i prisen - selv en discountudbyder som Web10, ville tage 7.500 kroner for det :)

Hvis du kan tjene penge på dit tilbud, går du en lys fremtid i møde.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)