Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan give et bud på at lave en hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Tommy

Ud over det lette vurderering i forhold til hosting. Så komme alene udvikling, design, tilpasning af design, opsætning, oplæring i system, etc. vel til at tage minimum 30-40 timer.

Et (meget løste estimeret tilbud) fra os vil starte ved ca. 25.000kr og det er uden hosting og vedligeholdelse.

Hvis det er en forretningsmodel som kan hænge sammen økonomisk så tror jeg oprigtigt vi er løbet i et autentisk finansgeni!

Mvh Peder

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 14:18

Jeg tror at man skal opfatte det som en studerende med SU, der mener han hurtigt kan tjene lidt ekstra her uden at have det store begreb om havd opgaven indebærer.

Vi ser det jo tit i disse fora at priserne er urealitisk lave.

Jeg ved ikke om det alternativt er den kendte, men ikke særlige moralsk forsvarlige salgs metode, hvor man giver et slag tilbud for at fange kunden ind, og så bagefter kommer den "rigtige" faktura. Der er jo nogle der tilbyder gratis hjemmeside, det er "kun" webhotellet du betaler for..

Jeg er enig med Peder og Tommy i at det er snarer er en opgave til 30 - 40 timer alt efter specifkationer, og det kræver en god kravspecifikation, så begge parter har afstemt forventningerne til opgaven og løsningen.

Selvfølgelig kan det være vi bare er blevet for "gamle" - men det er ikke det indtryk man får, når vi ind i mellem overtager kunderne bagefter :) 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:48

Hvis hans kunder har sider, der ikke kræver ret meget trafik, er der jo ikke noget i vejen for, at lade dem deles om et webhotel. Der kan jo være et ubegrænset antal mindre sites på f.eks. et servage hotel.

Jeg ville dog heller aldrig tilbyde mig så billigt på et projekt med ovenstående funktionalitet, da det ikke umiddelbart lyder som noget, der kan laves uden tilpasning.

Et RSS modul, som henter input fra to forskellige blogs og kan levere til alle mulige sites, lyder som noget, der løbende vil kræve vedligehold, når standarderne / browserne ændres.

Jeg synes du skal finde dig en løsning med et firma, som har en fornuftig support ordning og ikke pistol sælger dig en hjemmeside, hvis du vil have en holdbar løsning.

Tænk iøvrigt skalerbarhed ind i konceptet fra starten, hvis planen er sitet skal have meget trafik. Det kan blive meget dyrt at gøre i den forkerte rækkefølge..

Venlig Hilsen

Allan

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:55

Jens Pedersen:

Vi har kikket på dine krav til siden. En webløsning i den størrelse og klasse kan du få lavet relativt billigt og på ganske kort tid. Vores umiddelbare vurdering ville være et engangsbeløb på omkring 2000-2500 kr. for et helt  system + design. Alle priser er inklusiv moms.

Desuden tilbyder vi gratis web hosting og vedligeholdelse til alle vores kunder, på livstid.

Hvorfor lyver du for kunderne ?

Hader dem som er så useriøse, så de opstiller fatamorgana for kunderne...

Livsvarig gratis hostning, vor herre til hest...

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:59

Et hurtigt slag på tasken udfra det du skriver... ca. 10.000 ex moms

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 07:52

www.easywebhost.org:

Hvorfor lyver du for kunderne ?

Hader dem som er så useriøse, så de opstiller fatamorgana for kunderne...

Rolig nu Mogens, du er ikke selv lige gennemskuelig i alle dine indlæg.

Anyways, måske er det ren markedsføring at basere tilbud på den rene fantasi. Mirage BETYDER rent faktisk fatamorgana, så det kan være det er et smart forretningstræk.

Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:29

tak for alle de gode svar, det er skønt med så hurtige svar herinde! Jeg har kontaktet de af jer som jeg ønsker yderligere informationer fra. God dag til jer alle. Mvh Kaospiloten

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)