Enig med Tommy Ud over det lette vurderering i forhold til hosting. Så komme alene udvikling, design, tilpasning af design, opsætning, oplæring i system, etc. vel til at tage minimum 30-40 timer. Et (meget løste estimeret tilbud) fra os vil starte ved ca. 25.000kr og det er uden hosting og vedligeholdelse. Hvis det er en forretningsmodel som kan hænge sammen økonomisk så tror jeg oprigtigt vi er løbet i et autentisk finansgeni! Mvh Peder |
Jeg tror at man skal opfatte det som en studerende med SU, der mener han hurtigt kan tjene lidt ekstra her uden at have det store begreb om havd opgaven indebærer.
Vi ser det jo tit i disse fora at priserne er urealitisk lave.
Jeg ved ikke om det alternativt er den kendte, men ikke særlige moralsk forsvarlige salgs metode, hvor man giver et slag tilbud for at fange kunden ind, og så bagefter kommer den "rigtige" faktura. Der er jo nogle der tilbyder gratis hjemmeside, det er "kun" webhotellet du betaler for..
Jeg er enig med Peder og Tommy i at det er snarer er en opgave til 30 - 40 timer alt efter specifkationer, og det kræver en god kravspecifikation, så begge parter har afstemt forventningerne til opgaven og løsningen.
Selvfølgelig kan det være vi bare er blevet for "gamle" - men det er ikke det indtryk man får, når vi ind i mellem overtager kunderne bagefter :)