Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jakob Nielsen er i Danmark

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet bruger:

Brugervenlighedseksperten Jakob Nielsen fra Californien, er på ferie i hjemlandet Danmark i disse dage. Det synes jeg er ret skægt. :-)

Nah, det er sgu lidt begrænset hvor sjovt det egentligt er.

Så var det alligevel sjovere den dag du blev til grin på Version2. Det skulle du have linket til i stedet for :) Hvis andre skulle være interesserede -> http://www.version2.dk/artikel/10872-selv-en-abe-kan-programmere#post35406

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:11

Okay og han er i danmark so what?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:17

Jan:

slettet bruger:

Brugervenlighedseksperten Jakob Nielsen fra Californien, er på ferie i hjemlandet Danmark i disse dage. Det synes jeg er ret skægt. :-)

Så var det alligevel sjovere den dag du blev til grin på Version2. Det skulle du have linket til i stedet for :) Hvis andre skulle være interesserede -> http://www.version2.dk/artikel/10872-selv-en-abe-kan-programmere#post35406

Det link var i hvertfald et besøg værd ;D
Er det mig eller er det ik meget normalt at man sætter spørgsmålstegn ved en kilde og vurderer dennes troværdighed? Ja jeg spørger bare...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19

Jan:

slettet bruger:

Er det mig eller er det ik meget normalt at man sætter spørgsmålstegn ved en kilde og vurderer dennes troværdighed? Ja jeg spørger bare...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19

Jan:

slettet bruger:

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:30

Hmm... Tja da jeg så overskriften tænke jeg med det samme - mon han holder et event her i DK?

Desværre nej, men kan da sige at jeg selv har læst en af hans "bøger"/studier og det gav virkelig bonus... Det var et virkelig godt køb min tidligere arbejdsgiver gjorde da de købte en af hans B2B web guides og satte mig til at læse den igennem...

Så til dem der ikke ved hvem han er - ja så vil jeg næste vove at påstå at han sparker røv på selv Hr. Thorborg, når det kommer til at være internettets guru # 1 ;) I hvert fald den videnskabelige del ;) ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

Ærgeligt at han ikke holder nogle foredrag; tror absolut han har mange guldkorn - især til jer webdesignere :)

Til dem, der ikke ved hvem han er, kan jeg fortælle lidt, da jeg skrev et projekt, hvor min research kom tæt in på brugertests: Han bliver han titanset som den, der startede en lang række billige og hurtige testmetoder til brugervenlighed på software design. Bl.a har han opfundet "hallway" metoden, hvor man hiver folk, som går tilfældigt forbi eens konto ind, for at teste sit produkt, og han har opfundet begrebet "five is enough" fra en rapport, hvor han beviste at alle de mangler, man finder ved brugertests af prototyper stort set bliver fundet af de fem første man tester.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:21

Kære Oscar,

Tillykke med at din onkel er i Danmark...

Det er umiddelbart ligegyldigt for os andre.

/Shock

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære med-Amino'er,

Jeg troede faktisk at Amino var et sted, hvor der var plads til alle - selv 13-18-årige wannabe administrerende direktører. I overfalder en 15-årig dreng, som bare poster et indlæg om at Jakob Nielsen er kommet til Danmark og ikke ret meget andet.

Helt ærligt; prøv lige at skrue tiden tilbage til dengang i selv var i den alder. Det er ikke meningen at man skal være voksen og agere som en voksen når man er teenager, ligesom man ikke altid skriver meningsfulde e-mails, debatindlæg eller SMS'er i den alder. Amino er mig bekendt ikke forbeholdt voksne!

Jeg syntes faktisk ikke, at I kan være bekendt at overfalde Oscar som I har gjort. Jeg kender ham ikke, men går derimod ud fra, at de fleste af jer er voksne mennesker som ikke bare lige falder med ind en i kritik-tråd fordi det er det nemmeste eller fordi I helst vil være på linje med "de andre"?

Tag nu lige og slap lidt af - Oscar har ikke begået nogen fejl eller bevidst forsøgt at genere nogen ved at poste indlægget, men nogle af jer er lynhurtige til at bruge tid på at finde de fejl, en han tidligere har begået og dømme ham udfra det alene. I må have et kedeligt liv, hvis I ikke har kan finde andet at bruge tiden på.

Oscar skal nok blive en god iværksætter om nogle år, og han begår bare alle de fejl vi andre ikke havde mulighed for i den alder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:11

Kim

Jeg vil nu ik give dig helt ret... Tænk på hvordan et forum som dette ville være hvis der kom sådan indlæg hvergang en eller anden person gjorde noget. Så ville vi drukne i ligegyldige indlæg og alle guldkornene ville gå tabt. Det er jo ligefrem det der pt er Aminos gode side. Få men brugbare indlæg...

Og hvor skulle nogen kende alderen på Oscar fra? Altså jeg tvivler på at folk sidder og læser alle profiler igennem før de svarer...

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)