Kære med-Amino'er,
Jeg troede faktisk at Amino var et sted, hvor der var plads til alle - selv 13-18-årige wannabe administrerende direktører. I overfalder en 15-årig dreng, som bare poster et indlæg om at Jakob Nielsen er kommet til Danmark og ikke ret meget andet.
Helt ærligt; prøv lige at skrue tiden tilbage til dengang i selv var i den alder. Det er ikke meningen at man skal være voksen og agere som en voksen når man er teenager, ligesom man ikke altid skriver meningsfulde e-mails, debatindlæg eller SMS'er i den alder. Amino er mig bekendt ikke forbeholdt voksne!
Jeg syntes faktisk ikke, at I kan være bekendt at overfalde Oscar som I har gjort. Jeg kender ham ikke, men går derimod ud fra, at de fleste af jer er voksne mennesker som ikke bare lige falder med ind en i kritik-tråd fordi det er det nemmeste eller fordi I helst vil være på linje med "de andre"?
Tag nu lige og slap lidt af - Oscar har ikke begået nogen fejl eller bevidst forsøgt at genere nogen ved at poste indlægget, men nogle af jer er lynhurtige til at bruge tid på at finde de fejl, en han tidligere har begået og dømme ham udfra det alene. I må have et kedeligt liv, hvis I ikke har kan finde andet at bruge tiden på.
Oscar skal nok blive en god iværksætter om nogle år, og han begår bare alle de fejl vi andre ikke havde mulighed for i den alder.