Hvorfor laver I ikke en gruppe på Amino (eller Facebook !) Hvor I kan blive enige for det er direkte ødelæggende når tråde bliver personificerede og domineret af personangreb. Hvem der så angriber hvem skal jeg ikke kunne sige for det interesserer mig ikke. Sagt med andre ord: Kan I ikke stoppe det nu. Martin: Det hører desværre med til at at være stifter. |
Så let slipper I sgu' ikke!
Martin van de Belt:Hvad vil du opnå med dette indlæg? og Hvis du vil høre andres mening skal du nok udtrykke dig meget anderledes!!! Og ik skrive det er sjovt han er i DK, men spørge hav de synes om ham...
Du anfægter, at Senna syntes dit indlæg hører hjemme i en børnehave. Syntes du selv, der er nogen grund til det??? (Grunden til at jeg bruger tre spørgsmålstegn er for at sikre, at vi taler samme sprog). At du i et senere indlæg kommer med bortforklaringer om at du ikke forstod det oprindelige indlæg er vel ligegyldigt når man læser ovenstående - du vidste jo tydeligvis udemærket hvad meningen med indlægget var.
Fashion-Seller:Hvorfor er det skægt? Du skriver jo selv det er hans hjemland så det er vel meget naturligt...
Og så kan kommentaren vel heller ikke blive mere ligegyldig?
Jan:Så var det alligevel sjovere den dag du blev til grin på Version2. Det skulle du have linket til i stedet for :) Hvis andre skulle være interesserede -> http://www.version2.dk/artikel/10872-selv-en-abe-kan-programmere#post35406
Det indlæg var vel strengest talt unødvendigt? Det eneste du gør er at bidrage til en omgang mudderkastning, hvilket er meget godt gået siden du meldte dig ind på Amino den 14. maj i år. Lær at Amino ikke (som visse andre fora) handler om at nedgøre andre mennesker, men om at hjælpe og få hjælp og iøvrigt bidrage til iværksætterånden.
delinda:Okay og han er i danmark so what?
Supergodt og konstruktivt indlæg, der virkelig bidrager med stor værdi.
Shock:Tillykke med at din onkel er i Danmark... Det er umiddelbart ligegyldigt for os andre.
Når I nu læser jeres egne indlæg igen, hvad syntes I så? At I er super konstruktive og bidrager til at Amino skal være et godt sted for alle?
Altså, stik lige en finger i jorden og fornem stemningen her på Amino. Der er rigtig mange forums på nettet hvor man kan gøre hvad man vil og nedgøre dem man vil, men på Amino fungerer tingene på en federe måde, som er svær at beskrive. Her er ligesom (på en lidt 70'er agtig måde) plads til alle