Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jakob Nielsen er i Danmark

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay og han er i danmark so what?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15007
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:17

Jan:

slettet bruger:

Brugervenlighedseksperten Jakob Nielsen fra Californien, er på ferie i hjemlandet Danmark i disse dage. Det synes jeg er ret skægt. :-)

Nah, det er sgu lidt begrænset hvor sjovt det egentligt er.

Så var det alligevel sjovere den dag du blev til grin på Version2. Det skulle du have linket til i stedet for :) Hvis andre skulle være interesserede -> http://www.version2.dk/artikel/10872-selv-en-abe-kan-programmere#post35406

Det link var i hvertfald et besøg værd ;D
Er det mig eller er det ik meget normalt at man sætter spørgsmålstegn ved en kilde og vurderer dennes troværdighed? Ja jeg spørger bare...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19

Jan:

slettet bruger:

Brugervenlighedseksperten Jakob Nielsen fra Californien, er på ferie i hjemlandet Danmark i disse dage. Det synes jeg er ret skægt. :-)

Så var det alligevel sjovere den dag du blev til grin på Version2. Det skulle du have linket til i stedet for :) Hvis andre skulle være interesserede -> http://www.version2.dk/artikel/10872-selv-en-abe-kan-programmere#post35406

Er det mig eller er det ik meget normalt at man sætter spørgsmålstegn ved en kilde og vurderer dennes troværdighed? Ja jeg spørger bare...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19

Jan:

slettet bruger:

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:30

Hmm... Tja da jeg så overskriften tænke jeg med det samme - mon han holder et event her i DK?

Desværre nej, men kan da sige at jeg selv har læst en af hans "bøger"/studier og det gav virkelig bonus... Det var et virkelig godt køb min tidligere arbejdsgiver gjorde da de købte en af hans B2B web guides og satte mig til at læse den igennem...

Så til dem der ikke ved hvem han er - ja så vil jeg næste vove at påstå at han sparker røv på selv Hr. Thorborg, når det kommer til at være internettets guru # 1 ;) I hvert fald den videnskabelige del ;) ...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:11

Kim

Jeg vil nu ik give dig helt ret... Tænk på hvordan et forum som dette ville være hvis der kom sådan indlæg hvergang en eller anden person gjorde noget. Så ville vi drukne i ligegyldige indlæg og alle guldkornene ville gå tabt. Det er jo ligefrem det der pt er Aminos gode side. Få men brugbare indlæg...

Og hvor skulle nogen kende alderen på Oscar fra? Altså jeg tvivler på at folk sidder og læser alle profiler igennem før de svarer...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Aner ikke hvem manden er, og jeg er ligeglad.

Men Fashion seller og Martin van de belt`s måde at reagerer på hører vidst hjemme i en børnehave. Nu har jeg set en del eksempler hvor lige netop disse to kaster sig over folk inkl mig selv, og derfor nævner jeg det. Om jeg så fortjente det eller ej kan vi diskuterer, men det gør denne person ikke.

Hvorfor er i så negative, og hvorfor skal stemningen være så sur. ???? helt ærlig i snakker om hvad der ødelægger amino, hvis der er noget der gør det, så det sku da negative hade angreb som dem i kommer med, i denne og andre tråde.

Kunne sige en masse meget grimmme ting om jer, og den måde i opfører jer på, men vil holde det for mig selv. 

Måske i skulle begynde at forstå, at bare fordi det her er internettet, så betyder det ikke der er andre regler her end i  den virkeligens verden. Og er ret sikker på der ingen af jer der er mand nok til at snakke sådan til folk hvis i skal stå over for dem.

Og hvis i er så pisse ligeglade med hvem han er, Så lad da tråden være i stedet for at komme og ødelægge den. Ved ikke hvem han er, men kunne da aldrig finde på at hamre ned på andre mennesker bare fordi de starter indlæg om noget jeg er ligeglad med.

Få jer et liv.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Senna:

Men Fashion seller og Martin van de belt`s måde at reagerer på hører vidst hjemme i en børnehave. Nu har jeg set en del eksempler hvor lige netop disse to kaster sig over folk inkl mig selv, og derfor nævner jeg det.

Det var nok det groveste jeg længe har hørt! Undskyld, men bliver nok lige nødt til at forsvare mig her. Hvordan i alverden kan du sige at mine kommentarer hører til i børnehaven? Jeg spurgte blot hvad han ville med tråden, og hvad det var han ønskede med indlægget. Og kunne da godt tænke mig at vide hvilke andre indlæg skrevet af mig hører til i børnehaven. Send mig en PM.

Senna:

Hvorfor er i så negative, og hvorfor skal stemningen være så sur. ???? helt ærlig i snakker om hvad der ødelægger amino, hvis der er noget der gør det, så det sku da negative hade angreb som dem i kommer med, i denne og andre tråde.

Jeg er ikke negativ, og jeg er heller ikke sur. Jeg synes dette er et godt sted at være, men meningen med indlægget var lidt uklart for mig, og derfor spurgte jeg ind til meningen med indlægget. Hvad er der dog galt i det?

Senna:

Kunne sige en masse meget grimmme ting om jer, og den måde i opfører jer på, men vil holde det for mig selv. 

Send mig en PM, hvis du henviser til mig .. Kunne godt tænke mig at høre dine grimme ting, men ødelæg ikke tråden her.

Senna:

Måske i skulle begynde at forstå, at bare fordi det her er internettet, så betyder det ikke der er andre regler her end i  den virkeligens verden. Og er ret sikker på der ingen af jer der er mand nok til at snakke sådan til folk hvis i skal stå over for dem.

Og hvis i er så pisse ligeglade med hvem han, Så lad da tråden være i stedet for at komme og ødelægge den. Ved ikke hvem han er, men kunne da aldrig finde på at hamre ned på andre mennesker bare fordi de starter indlæg om noget jeg er ligeglad med.

Få jer et liv.

Tak. Undlader at kommentere yderligere. Du må skrive en PM, hvis du mener der er noget du vil tale med mig om.

Faktisk har jeg aldrig været med til mudderkastning her på Amino, og ville så gerne være fri for det...

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Senna:

Men Fashion seller og Martin van de belt`s måde at reagerer på hører vidst hjemme i en børnehave. Nu har jeg set en del eksempler hvor lige netop disse to kaster sig over folk inkl mig selv, og derfor nævner jeg det. Om jeg så fortjente det eller ej kan vi diskuterer, men det gør denne person ikke.

Og hvis i er så pisse ligeglade med hvem han er, Så lad da tråden være i stedet for at komme og ødelægge den. Ved ikke hvem han er, men kunne da aldrig finde på at hamre ned på andre mennesker bare fordi de starter indlæg om noget jeg er ligeglad med.

Få jer et liv.

For satan et underholdende indlæg taget i betragtning af hvem det kommer fra Big Smile

Du kan være helt sikker på at folk ubetinget mener at du er et af de største spejlæg på Amino, i forhold til at sabotere tråde. Så er sådan en omgang glorie-pudsning sgu god underholdning. Af hjertet tak :)

Ps. Du sender bare din advokat, eller hvad det nu er du er begyndt at true folk med.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Senna:

Få jer et liv.

Jeg har kommenteret dit indlæg med LTD og skrevet hvilke regler der er... Og det er eneste gang jeg har kommenteret et indlæg fra dig, så forstår ik hvorfor jeg skal beskyldes for at være efter dig... Og er ik negativ men som ingen andre fattede jeg i starten meningen med indlægget.
Og mine indlæg er ik negative ment, men som skrevet forstod jeg ik meningen eller hensigten, som Martin heller ik gjorde. Og det ville du heller ik ud fra de linier der var skrevet...

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)