Jeg aner ikke hvem manden er men må give Kim lidt ret. Der er ikke én som brokker sig over at folk laver tråde om at Martin Thorborg har fødselsdag o.l. eller at Martin laver andre ting Al respekt for det (og al respekt for Martin) men er der vel også plads til at man kan skrive om andre, uden at blive "stegt". Så længe det ikke er noget som en bruger - her Osvar - gør hver dag kan jeg ikke se problemet. Dog kunne det have været hensigtsmæssigt om Osvar lige havde skrevet hvem manden var, for det siger umiddelbart ikke mig - og en del andre kan jeg se - noget som helst. Går vi udenfor Amino og iværksætterkredse/erhverv og havde Martin ikke været med i det her TV program (kan ikke engang huske hvad det hed) ville der sikkert også være mange som heller ikke kendte ham. |
Aner ikke hvem manden er, og jeg er ligeglad.
Men Fashion seller og Martin van de belt`s måde at reagerer på hører vidst hjemme i en børnehave. Nu har jeg set en del eksempler hvor lige netop disse to kaster sig over folk inkl mig selv, og derfor nævner jeg det. Om jeg så fortjente det eller ej kan vi diskuterer, men det gør denne person ikke.
Hvorfor er i så negative, og hvorfor skal stemningen være så sur. ???? helt ærlig i snakker om hvad der ødelægger amino, hvis der er noget der gør det, så det sku da negative hade angreb som dem i kommer med, i denne og andre tråde.
Kunne sige en masse meget grimmme ting om jer, og den måde i opfører jer på, men vil holde det for mig selv.
Måske i skulle begynde at forstå, at bare fordi det her er internettet, så betyder det ikke der er andre regler her end i den virkeligens verden. Og er ret sikker på der ingen af jer der er mand nok til at snakke sådan til folk hvis i skal stå over for dem.
Og hvis i er så pisse ligeglade med hvem han er, Så lad da tråden være i stedet for at komme og ødelægge den. Ved ikke hvem han er, men kunne da aldrig finde på at hamre ned på andre mennesker bare fordi de starter indlæg om noget jeg er ligeglad med.
Få jer et liv.