|
Jeg synes, der kommer flere og flere indlæg af denne dur og måske er det virkelig relevant for nogen. Men mange gider ikke tale om denne kendte/ukendte mand, når tråden bliver oversvømmet med 'so what' og 'din onkel er i DK....' indlæg, for så er der allerede dannet grobund for at der ikke kommer noget godt ud af det. Hvorfor er det ikke relevant? Hvis han er iværksætter, er det vel relevant? Hvis I er utilfredse med at I skal bruge tid på 'ligegyldige' indlæg, er det så ikke tidsspilde at komme med disse spydigheder? Tiden er brugt alligevel og det var, hvad I fik ud af det. Nu må jeg så finde et andet sted, at lære om Jakob Nielsen og jeg skal nok selv dømme om det er det værd for mig eller ej. Godnat |
Jan
Ja som jeg skriver så har jeg selv været i del store sure tråde. Men hvorvidt det er mig der har startet dem eller ej kan vi diskuterer længe. Hvis vi gør det er det så dig eller mig der har saboteret denne tråd ???? Jeg har aldrig trådt ind i en tråd med en negativ attitude. Jeg har forsvaret mig selv i de debat indlæg der er kommet til at handle om mig.
Dit indlæg var ikke surt, men hvis vi tog diskutionen ville jeg jo mene dig var dig der havde kørt den ud på et sidespor, andre ville mene det var mig for at svare på dit indlæg.
Bliv gratis medlem