Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jakob Nielsen er i Danmark

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg aner ikke hvem manden er men må give Kim lidt ret. Der er ikke én som brokker sig over at folk laver tråde om at Martin Thorborg  har fødselsdag o.l. eller at Martin laver andre ting Al respekt for det (og al respekt for Martin) men er der vel også plads til at man kan skrive om andre, uden at blive "stegt". Så længe det ikke er noget som en bruger - her Osvar - gør hver dag kan jeg ikke se problemet. Dog kunne det have været hensigtsmæssigt om Osvar lige havde skrevet hvem manden var, for det siger umiddelbart ikke mig - og en del andre kan jeg se - noget som helst.

Går vi udenfor Amino og iværksætterkredse/erhverv og havde Martin ikke været med i det her TV program (kan ikke engang huske hvad det hed) ville der sikkert også være mange som heller ikke kendte ham.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Aner ikke hvem manden er, og jeg er ligeglad.

Men Fashion seller og Martin van de belt`s måde at reagerer på hører vidst hjemme i en børnehave. Nu har jeg set en del eksempler hvor lige netop disse to kaster sig over folk inkl mig selv, og derfor nævner jeg det. Om jeg så fortjente det eller ej kan vi diskuterer, men det gør denne person ikke.

Hvorfor er i så negative, og hvorfor skal stemningen være så sur. ???? helt ærlig i snakker om hvad der ødelægger amino, hvis der er noget der gør det, så det sku da negative hade angreb som dem i kommer med, i denne og andre tråde.

Kunne sige en masse meget grimmme ting om jer, og den måde i opfører jer på, men vil holde det for mig selv. 

Måske i skulle begynde at forstå, at bare fordi det her er internettet, så betyder det ikke der er andre regler her end i  den virkeligens verden. Og er ret sikker på der ingen af jer der er mand nok til at snakke sådan til folk hvis i skal stå over for dem.

Og hvis i er så pisse ligeglade med hvem han er, Så lad da tråden være i stedet for at komme og ødelægge den. Ved ikke hvem han er, men kunne da aldrig finde på at hamre ned på andre mennesker bare fordi de starter indlæg om noget jeg er ligeglad med.

Få jer et liv.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skattekonsulenterne:

Jeg aner ikke hvem manden er men må give Kim lidt ret. Der er ikke én som brokker sig over at folk laver tråde om at Martin Thorborg  har fødselsdag o.l. eller at Martin laver andre ting Al respekt for det (og al respekt for Martin) men er der vel også plads til at man kan skrive om andre, uden at blive "stegt". Så længe det ikke er noget som en bruger - her Osvar - gør hver dag kan jeg ikke se problemet. Dog kunne det have været hensigtsmæssigt om Osvar lige havde skrevet hvem manden var, for det siger umiddelbart ikke mig - og en del andre kan jeg se - noget som helst.

Går vi udenfor Amino og iværksætterkredse/erhverv og havde Martin ikke været med i det her TV program (kan ikke engang huske hvad det hed) ville der sikkert også være mange som heller ikke kendte ham.    

Hvorfor skal jeg altid blandes ind i den slags diskussioner? ;-)

Dbh Martin

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Jeg vil nu ik give dig helt ret... Tænk på hvordan et forum som dette ville være hvis der kom sådan indlæg hvergang en eller anden person gjorde noget. Så ville vi drukne i ligegyldige indlæg og alle guldkornene ville gå tabt. Det er jo ligefrem det der pt er Aminos gode side. Få men brugbare indlæg...

Jeg er fuldstændig ligeglad med om du vil give mig ret eller ej. men jeg er ikke ligeglad med om man behandler andre mennesker rimeligt og det syntes jeg faktisk ikke, flertallet af deltagerne i tråden har gjort - især Jan skiller sig særligt ud. Jeg gider ikke bruge tid på at gå alt hvad du har postet på Amino igennem, men mon ikke der også dér kan findes et indlæg eller to, som er ligegyldige i forhold til Amino?

Desuden kan man vælge at ignorere de indlæg, hvis man finder dem ligegyldige - det skaber også en meget bedre stemning på Amino i stedet for den hetz, der nærmest har kørt mod Oscar (uanset om indlægget skulle have været postet i Café i stedet). Eller du kan vælge at se det på en anden måde: De Amino'er, der har været med i hetz'en er medløbere, som i stedet for at poste positive tråde bruger tid på at forfølge negativitet. Ville du selv vælge at lave forretning med dem?

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:02

Martin Thorborg:

Hvorfor skal jeg altid blandes ind i den slags diskussioner? ;-)

Nåja, det glemte jeg: Tillykke med fødselsdagen forleden Wink

Men nu bliver jeg vel sablet ned for at poste en ligegyldig kommentar?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Senna:

Men Fashion seller og Martin van de belt`s måde at reagerer på hører vidst hjemme i en børnehave. Nu har jeg set en del eksempler hvor lige netop disse to kaster sig over folk inkl mig selv, og derfor nævner jeg det.

Det var nok det groveste jeg længe har hørt! Undskyld, men bliver nok lige nødt til at forsvare mig her. Hvordan i alverden kan du sige at mine kommentarer hører til i børnehaven? Jeg spurgte blot hvad han ville med tråden, og hvad det var han ønskede med indlægget. Og kunne da godt tænke mig at vide hvilke andre indlæg skrevet af mig hører til i børnehaven. Send mig en PM.

Senna:

Hvorfor er i så negative, og hvorfor skal stemningen være så sur. ???? helt ærlig i snakker om hvad der ødelægger amino, hvis der er noget der gør det, så det sku da negative hade angreb som dem i kommer med, i denne og andre tråde.

Jeg er ikke negativ, og jeg er heller ikke sur. Jeg synes dette er et godt sted at være, men meningen med indlægget var lidt uklart for mig, og derfor spurgte jeg ind til meningen med indlægget. Hvad er der dog galt i det?

Senna:

Kunne sige en masse meget grimmme ting om jer, og den måde i opfører jer på, men vil holde det for mig selv. 

Send mig en PM, hvis du henviser til mig .. Kunne godt tænke mig at høre dine grimme ting, men ødelæg ikke tråden her.

Senna:

Måske i skulle begynde at forstå, at bare fordi det her er internettet, så betyder det ikke der er andre regler her end i  den virkeligens verden. Og er ret sikker på der ingen af jer der er mand nok til at snakke sådan til folk hvis i skal stå over for dem.

Og hvis i er så pisse ligeglade med hvem han, Så lad da tråden være i stedet for at komme og ødelægge den. Ved ikke hvem han er, men kunne da aldrig finde på at hamre ned på andre mennesker bare fordi de starter indlæg om noget jeg er ligeglad med.

Få jer et liv.

Tak. Undlader at kommentere yderligere. Du må skrive en PM, hvis du mener der er noget du vil tale med mig om.

Faktisk har jeg aldrig været med til mudderkastning her på Amino, og ville så gerne være fri for det...

Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Senna:

Men Fashion seller og Martin van de belt`s måde at reagerer på hører vidst hjemme i en børnehave. Nu har jeg set en del eksempler hvor lige netop disse to kaster sig over folk inkl mig selv, og derfor nævner jeg det. Om jeg så fortjente det eller ej kan vi diskuterer, men det gør denne person ikke.

Og hvis i er så pisse ligeglade med hvem han er, Så lad da tråden være i stedet for at komme og ødelægge den. Ved ikke hvem han er, men kunne da aldrig finde på at hamre ned på andre mennesker bare fordi de starter indlæg om noget jeg er ligeglad med.

Få jer et liv.

For satan et underholdende indlæg taget i betragtning af hvem det kommer fra Big Smile

Du kan være helt sikker på at folk ubetinget mener at du er et af de største spejlæg på Amino, i forhold til at sabotere tråde. Så er sådan en omgang glorie-pudsning sgu god underholdning. Af hjertet tak :)

Ps. Du sender bare din advokat, eller hvad det nu er du er begyndt at true folk med.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Senna:

Få jer et liv.

Jeg har kommenteret dit indlæg med LTD og skrevet hvilke regler der er... Og det er eneste gang jeg har kommenteret et indlæg fra dig, så forstår ik hvorfor jeg skal beskyldes for at være efter dig... Og er ik negativ men som ingen andre fattede jeg i starten meningen med indlægget.
Og mine indlæg er ik negative ment, men som skrevet forstod jeg ik meningen eller hensigten, som Martin heller ik gjorde. Og det ville du heller ik ud fra de linier der var skrevet...

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:19

Jeg synes, der kommer flere og flere indlæg af denne dur og måske er det virkelig relevant for nogen. Men mange gider ikke tale om denne kendte/ukendte mand, når tråden bliver oversvømmet med 'so what' og 'din onkel er i DK....' indlæg, for så er der allerede dannet grobund for at der ikke kommer noget godt ud af det. Hvorfor er det ikke relevant? Hvis han er iværksætter, er det vel relevant?

Hvis I er utilfredse med at I skal bruge tid på 'ligegyldige' indlæg, er det så ikke tidsspilde at komme med disse spydigheder? Tiden er brugt alligevel og det var, hvad I fik ud af det.

Nu må jeg så finde et andet sted, at lære om Jakob Nielsen og jeg skal nok selv dømme om det er det værd for mig eller ej.

Godnat Sleep

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36

Jan

Ja som jeg skriver så har jeg selv været i del store sure tråde. Men hvorvidt det er mig der har startet dem eller ej kan vi diskuterer længe. Hvis vi gør det er det så dig eller mig der har saboteret denne tråd ???? Jeg har aldrig trådt ind i en tråd med en negativ attitude. Jeg har forsvaret mig selv i de debat indlæg der er kommet til at handle om mig.

Dit indlæg var ikke surt, men hvis vi tog diskutionen ville jeg jo mene dig var dig der havde kørt den ud på et sidespor, andre ville mene det var mig for at svare på dit indlæg. 

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)