Eller er du her bare for at være her ? JA Hvad i alverden skulle man ellers være her for? Hvis du i stedet for at bruge så mange følelser på at tage mit indlæg personligt, læste hvad der stod - ville det være nemt at se mit navn.
Nej du mener det da ikke seriøst hvad? Den opførsel er jo netop hvad jeg beskriver som komisk. |
Flemming Møller:bill får en bunke dollers for at sige dette. Desuden kan du ikke sammenligne USA og DK. Det er to forskellige kulturer
Flemming, skal undlade at bruge dine egne "flotte ord" mod dig selv, men sniger alligevel denne ind: Du er halvvejs latterlig at høre på - Bill er Mr. Integrity himself - og uanset om han så blev betalt eller ej - ville han ikke lade sig betale for noget han ikke han stå inde for.... men det ville du måske?
Og hvorfor er DK og USA forskellige? Er Amino og hele "Juhu-Thorborg-er-iværksætter-til-han-dør"-bølgen ikke et eksempel på at vi OSSE i Danmark tror på - og VIL FREE ENTERPRISE? Network Marketing er den ultimative form for Free Enterprise... Nu indledte du jo selv indlægget med at man skal lytte til Thorborg, nuvel helt tabt bag en vogn er han jo ikke - men hvorfor tror du Thorborg nu semi-lever i USA..... ;-)
Free Enterprise, baby, free enterprise!
Burholt