Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør din vennekreds til kundekreds !!!!!!!!!!!!!!!!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller er du her bare for at være her ?

JA Big Smile

Hvad i alverden skulle man ellers være her for?

Hvis du i stedet for at bruge så mange følelser på at tage mit indlæg personligt, læste hvad der stod - ville det være nemt at se mit navn.

Nej du mener det da ikke seriøst hvad?

Den opførsel er jo netop hvad jeg beskriver som komisk.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:09

Flemming Møller:

bill får en bunke dollers for at sige dette. Desuden kan du ikke sammenligne USA og DK. Det er to forskellige kulturer

Flemming, skal undlade at bruge dine egne "flotte ord" mod dig selv, men sniger alligevel denne ind: Du er halvvejs latterlig at høre på - Bill er Mr. Integrity himself - og uanset om han så blev betalt eller ej - ville han ikke lade sig betale for noget han ikke han stå inde for.... men det ville du måske?

Og hvorfor er DK og USA forskellige? Er Amino og hele "Juhu-Thorborg-er-iværksætter-til-han-dør"-bølgen ikke et eksempel på at vi OSSE i Danmark tror på - og VIL FREE ENTERPRISE? Network Marketing er den ultimative form for Free Enterprise... Nu indledte du jo selv indlægget med at man skal lytte til Thorborg, nuvel helt tabt bag en vogn er han jo ikke - men hvorfor tror du Thorborg nu semi-lever i USA..... ;-)

Free Enterprise, baby, free enterprise!

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:27
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg undgår normalt at kigge i denne debatgruppe overhovedet, fordi det ofte drejer sig om at "sable" andre ned.  Det undrer mig hvorfor de gode MLM firmaer (læs: stabile, ærlige og seriøse) - i denne debat skal nedgøres, latterliggøres o.s.v. - og hvad de mennesker som "hader MLM" laver i debatten. Saglig debat er noget andet.

Det er en forretningsform som alle andre, bare med nogle fordele som mange selvstændige ikke har. At der er nogen der ikke kan finde ud af at behandle det som sådan, gør jo ikke koncepterne dårlige. Jeg har prøvet autoværksteder som var "direkte uartige" - men det gør jo ikke alle autoværksteder til "banditter" - så kigger man sig bare bedre for næste gang man skal have bilen på værksted.

Hvad angår Thorborg, så husker jeg hans indlæg på Aminotastic - hvor han bl.a. sagde: Viral Marketing, Network marketing er den bedste måde at blive rig på - MEN alt for mange (det betyder ikke ALLE) - sælger produkter dyrt til venner og bekendte, som de kan købe billigere nede i byen. MEN hvis man har noget UNIKT og et velrenommeret firma bag, så er mulighederne gode.

IKKE alle har lyst til at arbejde med MLM, NM, Direkte salg - og alle har ikke lyst til en detailforretning, konsulentfirma, eller et IT-firma - men det gør jo ikke de firmaer til useriøse.

Så hvorfor ikke være åben, respektere det andre har valgt som deres levevej, og som de derfor helt sikkert brænder for ?

Alle ønskes en respektabel dag.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:43

Korntved:

IKKE alle har lyst til at arbejde med MLM, NM, Direkte salg - og alle har ikke lyst til en detailforretning, konsulentfirma, eller et IT-firma - men det gør jo ikke de firmaer til useriøse.

Så hvorfor ikke være åben, respektere det andre har valgt som deres levevej, og som de derfor helt sikkert brænder for ?

Alle ønskes en respektabel dag.

Præcis, Korntved!

Mvh

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:51

Korntved:

Helt enig.

Jeg er af den overbevisning, at de som bruger meget energi på at være modstandere af MLM m.m., gør det på grund af at de ønsker at vi skal være lige som de.

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:57

Det tror jeg ikke nødvendigvis - men hvis de har haft dårlige oplevelser, og ikke har haft nogle gode til at slette de dårlige af "memoryen" - så "hænger de på den".

Og hvad medierne angår - så plejer jeg at huske på at : "Ikke alle unge er narkomaner " - "Ikke alle af anden etnisk baggrund går med kniv" - selv om det er det billede som medierne gerne vil give os.  Så man skal bare huske på, at en hel branche ikke tages til indtægt, for enkle brodne kar - HUSK det journalister Smile

NB: IT-branchen er jo ikke død selv om IT-Factory, har været her Wink

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:58

egstrup:
Jeg er af den overbevisning, at de som bruger meget energi på at være modstandere af MLM m.m., gør det på grund af at de ønsker at vi skal være lige som de.

Mærkelig overbevisning, men hold du bare den.

Eller dem der bekæmper kriminalitet ønsker bare...?

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:23

Korntved:
Det tror jeg ikke nødvendigvis - men hvis de har haft dårlige oplevelser, og ikke har haft nogle gode til at slette de dårlige af "memoryen" - så "hænger de på den".

Jeg kender mange der har forsøgt sig indenfor network marketing, som syndes rigtigt godt om idéen, men som ikke havde det er skulle til for at skabe en god forretning, eller som ikke ville ofre det som det kræver. Ingen af dem kunne finde på at tale dårligt om network marketing af den grund.

Og så er der jo MEGET stor forskel på hvordan de enkelte MLM forretninger er skruet sammen, desværre er det kun få af dem der er helt ærlige overfor deres distributører, hvilke man kan sande ved at læse firmaernes kontrakter. Indifferent

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:38

Korntved:

Det er en forretningsform som alle andre, bare med nogle fordele som mange selvstændige ikke har. At der er nogen der ikke kan finde ud af at behandle det som sådan, gør jo ikke koncepterne dårlige. Jeg har prøvet autoværksteder som var "direkte uartige" - men det gør jo ikke alle autoværksteder til "banditter" - så kigger man sig bare bedre for næste gang man skal have bilen på værksted.

Der rammer du faktisk min anke lige på hovedet. Men en mekaniker, maler, webprogrammør, etc. så kan man bare kigge os bedre for næste gang og her med vælge en anden hvis man har haft en dårlig oplevelse.

Problemet er bare at det ikke er mulig for mig at skifte min kussine, barndomsven, nabo eller lignende ud uden det har nogle temmelig omfattende menneskelige omkostninger.

Så, hvis ALLE mlm'er var ordenlige så ville der aldrig være så meget som et eneste problem. Vi kan jo meget hurtigt nå frem til at den generelle modstand mod mlm bunder jo i dårlig oplevelser (som du selv siger) men i modsætning til andre forretningsformer så har de dårlige oplevelse ofte været meget meget tæt på, hvorfor de naturligvis også er blevet utroeligt meget dårligere end hvad de ville have været i en anden kontekst.

Mvh Peder

P.s. Bare for lige at tage den i opløbet. Jeg skriver ikke ovenstående med henblik på at sable mlm foretagender ned. Skriver udelukkende for at dele en observation som måske kan være en forklaring, på den uvilje som unægtelig findes.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:46

Peder TakeTwo.dk:

P.s. Bare for lige at tage den i opløbet. Jeg skriver ikke ovenstående med henblik på at sable mlm foretagender ned. Skriver udelukkende for at dele en observation som måske kan være en forklaring, på den uvilje som unægtelig findes.

Af samme grund min påstand, et tilbud og løfte i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/60547.aspx?PageIndex=14

Mvh. Burholt

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)