Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør din vennekreds til kundekreds !!!!!!!!!!!!!!!!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Peder TakeTwo.dk:

P.s. Bare for lige at tage den i opløbet. Jeg skriver ikke ovenstående med henblik på at sable mlm foretagender ned. Skriver udelukkende for at dele en observation som måske kan være en forklaring, på den uvilje som unægtelig findes.

Af samme grund min påstand, et tilbud og løfte i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/60547.aspx?PageIndex=14

Aaarghh.. sorry, linket virkede ikke: http://www.amino.dk/forums/t/60547.aspx?PageIndex=14

Værsgo!

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:55

Hej Peder

Hvis man stikker sine venner, kusine, nabo etc. en løgn, så beder man jo om "at blive skiftet ud".  OG jeg tror alle har været ude for at man har fået et velmenende råd om f.eks. at købe et bestemt produkt i en forretning, gå et bestemt sted hen at spise o.s.v. - og at det så IKKE levede op til hvad der blev lovet.

Jeg forstå udmærket hvad du siger - og derfor bør man altid opføre sig ordentlig - og ikke "trække folk" ind i nogen forretning - det må man heller ikke på gaden i Tyrkiet !!!

Uviljen som du nævner tror jeg er på aftagende, og Y-generationen holder øje med mulighederne. 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:57

MLM er en "underlig" form for forretnings føring ingen tvivl om det. Men når det så er sagt tror jeg osse man skal huske at skille forskellige kulturer af.

Forstået på den måde at i nogle lande er MLM ganske "velset". Hvis man gerne vil beskæftige sig med MLM er mit helt klare forslag at man markedsfører sig på nettet samt går efter de lande hvor det er "velset" og IKKE ødelægger sit gode netværk og sine venner.

Mvh

Thomas

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:42

Lasse Burholt:

Lasse Burholt:

Peder TakeTwo.dk:

P.s. Bare for lige at tage den i opløbet. Jeg skriver ikke ovenstående med henblik på at sable mlm foretagender ned. Skriver udelukkende for at dele en observation som måske kan være en forklaring, på den uvilje som unægtelig findes.

Af samme grund min påstand, et tilbud og løfte i denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/60547.aspx?PageIndex=14

Aaarghh.. sorry, linket virkede ikke: http://www.amino.dk/forums/t/60547.aspx?PageIndex=14

Værsgo!

Det var da i grunden noget af et tilbud! Gratis ferie hehe.

Jeg har stor respekt for personer som med succes kan få en forretning til at løbe rundt. Uanset hvilket markede vi snakker om, så jeg har overhovedet ikke noget mod mlm'er eller mlm generelt. (Skal dog indrømme at jeg ikke er helt hjemme med tanken om at venner og familie ville kunne opfatte mig som en salgskanal. Men det har jeg vist redegjort for tidligere... Et par gange.)

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 13:50

Korntved:

Hvis man stikker sine venner, kusine, nabo etc. en løgn, så beder man jo om "at blive skiftet ud".

Vi er fuldstændig enige. Problemet er bare at det sker og når det kommer fra en tæt på så gør det bare så meget mere nas end hvis det er en man ikke har et personligt forhold til.

Korntved:

OG jeg tror alle har været ude for at man har fået et velmenende råd om f.eks. at købe et bestemt produkt i en forretning, gå et bestemt sted hen at spise o.s.v. - og at det så IKKE levede op til hvad der blev lovet.

Jeg syntes der er en meget meget væsentlig forskel fra en venskabelig henvisning til mlm. Når jeg får anbefalet en restaurant af en ven og det så er der ikke noget som helst i det.

Problemet opstår når vennen har en kommerciel interesse i at jeg køber et eller andet og det så går galt. Så er grænsen mellem et dårlig råd og direkte snyd pludselig meget svær at se.

Som sagt er det ikke anklager mod mlm'er. Det er blot en mulig forklaring på den uvilje som findes generelt.

Mvh Peder

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 14:09

Hej igen Peder

Jeg synes faktisk det er en rigtig god dialog, og nogle gode points du kommer med

DERFOR er det også vigtigt at man altid kan tilbyde noget som de ikke kan få i f.eks. detailhandlen generelt - f.eks. 100% returret på varer, ingen krav, men tilbud.

OG så kan man jo gå andre veje end venner og familie.....for de skal nok komme og bede om at købe, hvis produktet holder, og omtalen er positiv.

Og igen - jeg "hører" hvad du skriver, og jeg ser det ikke som en anklage mod MLM generelt.

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 14:28

Ved blot at tænke på overskriften i denn tråd, så var min første tanke helt klart:

Det er bedre at gøre sin kundekreds til sin vennekreds. Så kan man da være nogenlunde sikker på at man levere et godt product!

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 14:37

Hej Erik

Som de ville have sagt i "The Julekalender" : Thats a very good vending, maybe we can use that in another afsnit"

Og det er så sandt som det er skrevet.

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 14:38

Specielt observationen med at gå andre veje end venner og familie syntes jeg er fuldstændig rigtig.

Jeg tror ikke der er nogen forretningsmand (eller kvinde Big Smile) som ville sige nej til at sælge til personer tæt på, så længe de er 100% sikre på det produkt de levere, når disse personer selv beder om det. Problemet er først når der er tale om at lave opsøgende salg i samme kreds af personer.

Og igen, i enhver forretning er det jo unægteligt et plus hvis man kan tilbyde service eller andet som ikke kan fåes hos konkurrenterne.

Mvh Peder

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:36

Erik P. Ernst:

Ved blot at tænke på overskriften i denn tråd, så var min første tanke helt klart:

Det er bedre at gøre sin kundekreds til sin vennekreds. Så kan man da være nogenlunde sikker på at man levere et godt product!

Så sandt som det er sagt!!!! Der skal bare kreativitet til at lave en forretning ud fra den model....  "MLM på hovedet" Big Smile

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)