Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 16 ud af 16 (153 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Hej Lasse,

Marketingmanden er i haven og er ved at få designet denne, så han og fruen kan glæde sig over den i mange år frem. Så desværre er hjemmesiden ikke kommet helt på plads endnu, men det forventes den at komme i løbet af weekenden. Herefter kan tv'ene købes.

Jeg vil dog gerne fremsende dig en brochure på mail - og eftersom skærmen er opvarmet, så kan jeg love dig, at den er dugfri! Helt og aldeles.

Iøvrigt - så synes jeg at du er et særdeles værdigt modspil og en god debattør. Yes

Med venlig hilsen

Flemming

Af hjertet tak for den melding!

Kast mig MEGET gerne en brochure - og når du så har fået mere forståelse for hvordan Network Marketing virker i praksis, når man mixer: Dygtige folk med etikette, et godt produkt, et godt selskab, god ledelse og en trackrecord - så vil du forstå HVOR mange mennesker du RENT faktisk kan nå gennem blot EÉN netværker.....! (som sparer en ufattelig mængde markedsføringskroner...!) - Så at det tv lever op til de forventninger jeg bliver stillet i udsigt med din melding - og leverandøren ikke fejler i levering - at service, returret, godkendelse OG alt muligt andet er på plads - GANSKE som det SKAL være for netværksselskaber - er alfa og omega ;-)

Du kan ramme mig på lasseburholt @ gmail . com så bliver den vidst ikke nappet af noget automatisk email-snapperi, gør den? ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:10

Hej Lasse,

Mailen skulle nok slippe igennem til dig, men skulle den nu blive snappet, så giv lige lyd fra dig.

Ellers må jeg sige, at du har ret i dine betragtninger om, at lever man op til det lovede, samt har sin organisation på plads, så er det ganske korrekt, at man kan nå afsindigt langt.

Det som jeg opponerer mest imod, er måden som mange fremstiller tingene på. Det er hypen, som jeg vil til livs og istedet have den seriøse tilgang til tingene. Problemet i mange netværk er formentligt, at de folk som kommer ind, ikke har den fjerneste ide om hvordan tingene bør gøres - og i mange tilfælde coaches de ikke ordentligt. Hvis de blev det, så var vi helt ude over denne diskussion.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:46

Flemming1970:

Problemet i mange netværk er formentligt, at de folk som kommer ind, ikke har den fjerneste ide om hvordan tingene bør gøres - og i mange tilfælde coaches de ikke ordentligt. Hvis de blev det, så var vi helt ude over denne diskussion.

Så snakker vi! - Du rammer ganske rigtigt - men heldigvis, heldigvis findes der ENDNU flere eksempler på de der gør det rigtigt - for ligeså meget som det osse kan handle om manglende coaching, handler det osse om at være "coachable"... kan ikke lige oversætte til dansk betydning...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 16 ud af 16 (153 indlæg)