Martins fødselsdag *TILLYKKE*
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
JannoDL
Skrevet
25-05-2009 kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Tillykke Martin
Næste år nærmer du dig panikalderen... så begynder du nok at tale endnu hurtigere...
Håber Camilla og ungerne er gode ved dig... I dag er din dag... resten af året er ungernes... hehe
Svar
Tilmeldt 29. Jun 08
kmtrader
Skrevet
25-05-2009 kl. 22:11
Svar
Da også et tillykke herfra.
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Tillykke med alle årene
Svar
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Jeg har lige fået en påmindelse fra LinkedIn omkring hans fødselsdag, så den må være god nok - vi ved jo at alt der står på nettet er sandt . Stort tillykke med dagen Martin . /Jesper
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Hej alle sammen Og tak, det er super pænt af jer :-) Og ja, jeg har hentet min rare bil, det gælder jo om at udnytte de fordele man har af at bo et sted hvor biler er "gratis" :-) Og igen ja, mine hår i røven vokser frodigt, tak for omsorgen Mikkel ;-) Dbh Martin
Svar
Tilmeldt 7. Aug 05
xxxxxxx
Skrevet
25-05-2009 kl. 22:53
Svar
Tillykke herfra også
Svar
Tilmeldt 16. Sep 08
Unknown
Skrevet
25-05-2009 kl. 22:55
Svar
stort Tillykke med dagen Martin.
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Et stort tillykke skal også lyde herfra ....
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Åhh hvad, i kan vel godt tåle et billede af den. Jeg kan faktisk godt anbefale at man giver sig selv sådan en i fødelsdagsgave, man bliver helt vildt glad ;-) Så jeg har lært, at jo hårdere man arbejder, jo bedre gaver får man. Dbh Martin
Svar
Tilmeldt 2. Mar 09
Flaysia
Skrevet
25-05-2009 kl. 23:14
Svar
Hej Martin
Tillykke med dagen.... og gaven............. jeg synes ikke den er pæn!!! :-)
Jan
Svar